کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان ۶ سال بلاتکلیفی؛

نخبگان دانشگاه نفت از رئیس جمهور و وزیر نفت تشکر کردند

9 فروردين 1401 ساعت 11:01

فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت با انتشار بیانیه ای رسمی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و جواد اوجی وزیر نفت قدردانی کردند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  متن بیانیه فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت به شرح ذیل می باشد:

 
🔺بسم الله الرحمن الرحیم
 
 "مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ"
"برای هر کشوری، هیچ ثروتی، هیچ منبع نیرویی ارزشمندتر از نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و آزاده و سرافراز نیست."
مقام معظم رهبری (مدظله)
 
آنچه در طی سال‌های اخیر و در دوران تصدی‌گری دولت پیشین بر فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت گذشت ضربه مهلکی بر پیکره اعتماد عمومی بود. تضییع حق نابخشودنی فارغ التحصیلان نخبه و بورسیه دانشگاه صنعت نفت از سوی وزیر نفت سابق، تأمین نیروی انسانی لایق و جوان برای پیشبرد اهداف وزارت نفت را خدشه دار نمود. پس از 6 سال عدم وفای به عهد مسئولین وزارت نفت، سرانجام با روی کار آمدن دولتی انقلابی و انتخاب فردی متخصص و عمل‌گرا برای سکانداری وزارت نفت، امیدها برای احقاق این حق از دست رفته زنده گردید. 
 
اعتماد مجدد مسئولین به آینده سازان جوان و متخصص کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری سبب شد که با حسن مدیریت، نشست‌های مشترک و صمیمی میان مسئولین وزارت نفت و نمایندگان فارغ‌التحصیلان برگزار گردد و ماحصل آن بازگشت حق استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت بود که نهایتاَ در آغاز سال جدید، با همکاری وزارت نفت و سایر بخش‌های دولت، وعده‌‌ی دولت سیزدهم و شخص وزیر محترم نفت در راستای جذب و نگهداشت نخبگان دانشگاهی عملی شد.
 
در این راستا، ما فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت وظیفه خود می‌دانیم مراتب قدردانی و تشکر را از ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر رئیسی، وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس اوجی و هم‌چنین معاونت محترم وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی جناب آقای مهندس علی مددی که بانی این اتفاق خیر برای نخبگان صنعت نفت شده‌اند، اعلام نماییم. 
 
ضمناَ لازم است از مسئولین دلسوز، رسانه‌های عدالتخواه و تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که در پیمایش مسیر حق‌خواهی چندین ساله همواره کنار ما بوده‌ و به هر نحوی در راستای احقاق حق قدم برداشته‌اند، کمال تشکر را داشته باشیم و از پروردگار عزوجل برای این عزیزان عمر باعزت مسئلت داریم. 
 
امیدواریم که این حرکت پسندیده و سنجیده مسئولین وزارت نفت بعنوان نمونه بارزی از مدیریت مناسب سرمایه انسانی در بخش‌های مختلف میهن اسلامی فراگیر شده تا چرخ پیشرفت کشور به دست جوانان انقلابی، متخصص و متعهد به سرعت چرخیده و به کوری چشم دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی، زمینه‌های هرچه بهتر و بیشتر رشد فنی و اقتصادی کشور فراهم گردد.  
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران


کد مطلب: 26434

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26434/نخبگان-دانشگاه-نفت-رئیس-جمهور-وزیر-تشکر-کردند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir