تاریخ انتشارجمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
وزیر نفت در خصوص میزان فروش نفت ، ماجرای هک سامانه کارت سوخت و چگونگی تامین امنیت محموله‌ها های ایرانی توضیحاتی را ارائه داد.
جواد اوجی وزیر نفت | نفت آنلاین
جواد اوجی وزیر نفت | نفت آنلاین
مهندس جواد اوجی وزیر نفت دولت سیزدهم: در ماجرای هک سامانه‌ سوخت هم نفوذی‌های داخلی در این ماجرا نقش داشتند و هم عوامل خارجی.
 
دشمن قصد داشت با اختلال در سامانه سوخت وقایعی بدتر از آبان ۹۸ را رقم بزند، اما قضیه در مدت زمان کوتاهی مدیریت شد.
 
زنگنه در مکاتبه با جناب آقای روحانی و رییسی پیش‌بینی کرده بود که صادرات نفت ایران در ماه‌های آتی کاهش می‌یابد!
 
اما ما به محض شروع دولت، ما همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را برای فروش نفت ایران بسیج کردیم.
 
هجوم آمریکایی‌ها به کشتی حامل نفت ایران فقط در یکی دو مورد رسانه‌ای شد ولی در چندین موارد دیگر نیز این اتفاق رخ داد. حتی به سخنگوی سپاه، هم در جلسه‌ای گفتم که حوزه تولید و عقد قرارداد خرید و فروش، با وزارت نفت و تامین امنیت محموله‌ها با شما باشد.
 
از ابتدای دولت سیزدهم هم از نظر حجمی و هم از نظر ارزش و وصول درآمدها، وضعیت صادرات نفت ایران بسیار بهبود پیدا کرده است. از نظر حجمی صادرات میعانات گازی ما ۳ برابر شده است و حتی برخی ماه‌ها تا ۴ برابر نیز صادرات افزایش یافته است.
 
جاهایی نفت بردیم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نخواهند کرد.
https://naftonline.ir/news/26404/
منبع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
یونسعلی
سلام لطفا این مطلب چاپ شود جهت اطلاع دولت مردمی وانقلاب مخصوصا ریاست دولت ووزیر نفت توجه داشته باشند به عقب افتادها ی ما بازنشتگان صنعت نفت بخصوص بازنشتها کد 23 همانطوری که در سال 1400 بارها نوشته شده در رابطه باعقب افتادها اما در سال که گذشت خیری از وزیر محترم نفت ندیده ایم ما بازنشتها ای کاش وزیر محترم به قانونهای که در مجلس ودولت گذشته در ابلاغ شده در خصوص ما بازنشتها عملیاتی میشد که نشد اما در سال 1401 انتظار فوری وفوتی هم از ریاست دولت داریم وهم از وزیرنفت که نسبت به عقب افتادها یک حرکت انقلابی انجام دهد ودر اولین ماه سال 1401 شاهد دادن ارزشیابی سال 1400باشیم وقانون رزمندگی عملیاتی بشود و پاداش بازنشتگان کد 23 که سنشان 60 وسابقشان از30 گذشته محاسبه کنند وپرداخت شود جناب اقای اوجی شما که در مدت قبل فرمایشات خودتان ومدیران هم فروش نفت خوبه وهم قیمت نفت بالاست وهم پولها به موقع وصول میشود وهم قراره نفت تا 5 الی7 میلیون بشکه برسد اقای وزیر بااین گفتهای شما ودرامد خوب شرکتها ی وابسته پس چرا حق وحقوق عقب افتادهای ما بازنشتگان به موقع داده نمیشود اقای وزیر حق خانمهای خاندار چه چرا خبری از اقدام نیست اقای وزیر قرار بوده اختلافی ما بازنشتگان با شاغلین در رابطه با حقوقها بین هشت تا ده درصد باشد کی عملی میشود اقای وزیر ماها دیگه از شنیدن شعارهای توخالی خسته شده ایم اقدام وعمل می خواهیم از دولت انقلابی ومدیران پر تلاش ومردمی ان دولت اما تاکنون که ندیده ایم امیدوارم در سال نو وقرن جدید ودر گام دوم انقلاب شاهد حرکتهای انقلابی واقتصادی خوبی برای همه مردم وما بازنشتگان باشیم وسلام یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران 8/1/1401
0