تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران در راستای همکاری های فناورانه و حمایت از تحقیقات علمی و پژوهشی تفاهمنامه امضاء کردند.
حمیدرضا گلپایگانی | نفت آنلاین
حمیدرضا گلپایگانی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهمنامه در نشستی با حضور تعدادی از معاونان، مدیران و کارشناسان دو شرکت به امضاء دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و دکتر سید پژمان شیر مردی مدیر عامل شرکت توسعه
 کار برد پرتوهای ایران رسید. 
 
در این نشست مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت یکی از شرکت های فناور محور در صنعت نفت است که همه علوم و تجهیزات تخصصی پیشرفته در آن کاربرد دارد و بر همین اساس تعامل و همکاری با مراکز علمی و دانش بنیان می تواند به توسعه و تعالی صنعت پیچیده و راهبردی حفاری کمک نماید. 
 
گلپایگانی با بیان اینکه مباحث تحقیق، توسعه فناوری و استفاده از دانش و تجهیزات بومی و استفاده از توانمندی شرکت های داخلی در سرفصل برنامه های این سازمان قرار دارد، افزود: همکاری و هم افزایی، استفاده از توانمندی های بومی در جهت ارتقاء سطح علمی و دانش فنی متخصصان و کارشناسان شرکت می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف و به تحقق برنامه های پیش بینی شده کمک نماید.
 
همچنین دکتر سید پژمان شیر مردی گزارشی از فعالیت های شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران ارائه داد و گفت: این شرکت با بهره‌برداری از سامانه‌های پرتودهی و آزمایشگاه های کنترل کیفی قادر است طیف وسیعی از محصولات و مواد را پرتودهی و با ایجاد مجموعه تخصصی ارائه خدمات نماید.
 
وی افزود: بسط و گسترش کاربرد پرتودهی با ایجاد سامانه‌های جدید و مدیریت یکپارچه سامانه‌های موجود، طراحی، ساخت وسایل و تجهیزات مورد نیاز، راه اندازی، بهره برداری، نظارت و همکاری در فعالیت‌ها و پروژه‌های مرتبط، تأمین مواد اولیه و تجهیزات، مشاوره و آموزش برای بهره‌برداری صحیح، ایمن و استاندارد از سامانه‌های پرتودهی، خدمات‌دهی مطمئن به مشتریان، تحقیق، توسعه و نوآوری از اهم فعالیت های اين شرکت است.
 
در این نشست اعلام شد: این تفاهمنامه به منظور همکاری متقابل شامل تبادل تجربیات و بهره برداری از توانمندی علمی و امکانات میان دو شرکت مبادله گردیده است.
 
از جمله موارد کاربرد پرتوها در صنعت حفاری در بخش های خدمات فنی و ویژه. شامل سیمانکاری، دستگاه های پمپ تراک، تجهیزات و ابزار نمودارگیری و همچنین لوازم و ابزار در گردش حفاری نظیر ضخامت سنج ها و... می باشد.
https://naftonline.ir/news/26358/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0