کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم تحقق وعده‌ها!

آیا عملکرد وزیر نفت دولت سیزدهم در حوزه منابع انسانی مطلوب بوده است؟

فارس نیوز , 17 اسفند 1400 ساعت 9:48

در چند در سال‌های اخیر اعتراضات به برخی ویژه‌خواری‌ها در وزارت نفت افزایش یافته است اما این انتقادات ناظر به عملکرد مدیران بوده و نه کارکنان عملیاتی، در نتیجه عمل به وظایف قانونی برای بهبود معیشت کارکنان از اولویت‌های وزارت نفت است.


به گزارش نفت آنلاین ، خبرگزاری فارس نوشت: شرایط خاص کار در صنعت نفت ایران می‌طلبد که توجه ویژه‌ای برای تامین معیشت کارکنان خدوم این صنعت شود. 

 
هر چند در سال‌های اخیر اعتراضات به برخی ویژه‌خواری‌ها در وزارت نفت افزایش یافته است اما این انتقادات ناظر به عملکرد مدیران بوده و نه کارکنان عملیاتی، در نتیجه عمل به وظایف قانونی برای بهبود معیشت کارکنان از اولویت‌های وزارت نفت است.
 
اما در این حوزه عملکرد وزارت نفت تاکنون نتوانسته رضایت پرسنل را جلب کند. 
 
به طور مثال، ساماندهی پرسنل قرارداد موقت شاغل در صنعت نفت از جمله وعده‌هایی بود که وزیر نفت در توئیتی بر آن تاکید کرد و همچنین قول داد از اول بهمن‌ماه این موضوع عملیاتی شود ولی هنوز خبری از آن نیست.
 
موارد دیگر همچون پایین بودن مبلغ آیتم مناطق جنگی، تاخیر در جذب ۶۰ درصد از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، بودجه به نسبت کم مسئولیت اجتماعی در استان خوزستان، بی‌توجهی نسبت به پرسنل رسمی و همچنین نیروهای حجمی پیمانکاری، عدم اجرای صحیح بند دال قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و غیره موجب شده است که رضایت کارکنان صنعت نفت نسبت به تیم مدیریتی جدید به حد انتظار نرسد.

نظر خود را در خصوص عملکرد وزیر نفت دولت سیزدهم در حوزه منابع انسانی بصورت منطقی در قسمت نظرات همین پست بنویسید 


کد مطلب: 26326

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26326/آیا-عملکرد-وزیر-نفت-دولت-سیزدهم-حوزه-منابع-انسانی-مطلوب-بوده

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir