کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معارفه مدیرعامل جدید شرکت نفت کارون

30 بهمن 1400 ساعت 18:24

در مراسمي با حضور مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، مراسم تكريم مديرعامل پیشین و معارفه سرپرست جديد شركت بهره‌برداري نفت وگاز كارون برگزار شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در اين مراسم که روز شنبه (۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) در ساختمان مركزي شركت نفت و گاز كارون برگزار شد، مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با قدردانی از زحمات غلامرضا مفيدي مديرعامل پيشين شركت نفت و گاز كارون، حسن شهروئی را به عنوان سرپرست این شرکت معرفی کرد.

 
مهندس علیرضا دانشی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی با هدف ایجاد روحیه و برنامه جدید برای ارتقاء و پیشرفت سازمان انجام می‌شود گفت: همه مدیرانی که در این شرکت مسئولیت داشته‌اند قابل احترم‌اند و از زحمات و تلاش‌های همه آنها قدردانی می‌کنم.
 
وی با اشاره به سوابق سرپرست جدید شرکت نفت و گاز کارون گفت: افراد زیادی در شرکت نفت و گاز کارون شایسته این مسئولیت هستند که از ميان گزينه‌هاي موجود مهندس شهروئی که از بدنه شركت نفت و گاز كارون است انتخاب شد.
 
مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب افزود: شركت نفت و گاز كارون از مهمترین شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و باید رسیدگی به مسائل این شرکت علی‌الخصوص مسائلی که مرتبط با کلانشر اهواز است در اولویت نخست باشد.
 
مهندس دانشی با تاکید بر ایجاد نوآوری در سازمان گفت: قطعاً با همدلی، روحیه جهادی و از خودگذشتگی می‌توان کارهای بزرگی برای حرکت به سمت آینده بهتر و فتح قله‌های پیشرفت انجام داد.
 
وی توجه به نیروی انسانی و طراوت محیط کار را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: نیروی انسانی گنجینه بی‌نظیر و قوام سازمان است که باید در باز‌تعریف روحیه آنها تلاش‌مان را مضاعف کنیم و آنچه را که در توان داریم برای اصلاح و ارتقاء کمی و کیفی آنها انجام دهیم.
 
در این نشست مهندس مفیدی مديرعامل پيشين شركت نفت وگاز كارون نيز ضمن تبریک به مهندس شهرویی و آرزوی توفیق برای ایشان، اظهار داشت: در مدت ۳ سال گذشته تلاش کرده‌ایم متناسب با داشته‌هایمان در راستای اهداف و خط‌مشی سازمان، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهیم که جا دارد از زحمات و تلاش‌ همه همکاران در ستاد مناطق نفتخیز جنوب و شركت بهره‌برداري نفت وگاز كارون که در این مدت و  علیرغم محدودیت‌ها از جمله شیوع کرونا همراه ما بوده‌اند تقدیر و تشکر کنم.
 
در این نشست همچنین مهندس حسن شهروئی سرپرست شركت بهره‌برداری نفت و گاز كارون با بیان اینکه این شرکت با بیش از ۳۰ واحد عملیاتی در محدوده کلانشهر اهواز، در بخش نوسازی تاسیسات، خطوط لوله و نیروی انسانی شایسته توجه بیشتر است، از زحمات و تلاش‌های مدیران عامل قبلی این شرکت از بدو تاسیس تاکنون قدردانی و اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران بتوانیم برنامه‌های اولویت‌دار این شرکت را به سرانجام برسانیم.


کد مطلب: 26206

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26206/معارفه-مدیرعامل-جدید-شرکت-نفت-کارون

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir