تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آثار دیپلماسی منطقه‌ای کشور در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به‌خوبی مشهود است، گفت: هم‌اکنون فروش نفت تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
افزایش فروش نفت در دولت سیزدهم | نفت آنلاین
افزایش فروش نفت در دولت سیزدهم | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، علیرضا نظری با بیان اینکه با دیپلماسی انرژی فعال در دولت، هم‌اکنون فروش نفت تا ۴۰ درصد نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش داشته است، گفت: فروش محصولات غیرنفتی نیز نسبت به پارسال افزایشی خیره‌کننده داشته است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت و اقتصاد کشور معطل میز مذاکرات نیست و قرار نیست مسائل کشور به مذاکره با غرب گره بخورد، افزود: طرف‌های غربی مذاکره‌کننده در وین ضرب‌الاجلی را برای رسیدن به توافق مطرح کردند، اما جمهوری اسلامی ایران هیچ تعجیلی در این باره ندارد.

نماینده خمین در مجلس اظهار کرد: ایران با همکاری‌های سازنده در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی با کشورهای همسایه این پیام را به غرب منتقل کرد که منتظر میز مذاکره نمانده و از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای خنثی‌سازی تحریم‌ها استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی چندی پیش با بیان اینکه افزایش ملموس فروش نفت و تأمین ارز کالاهای اساسی از توفیق‌های این دولت است، گفت: فروش نفت خام و میعانات گازی در حالی که هنوز توافقی نشده نسبت به آخرین ماه فعالیت دولت دوازدهم ۴۰ درصد رشد داشته که نشان‌دهنده رویکرد فعالانه در شرایط سخت است.
https://naftonline.ir/news/26100/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0