کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه پرسنل رسمی صنعت نفت؛

روند ثبت آخرین مدرک تحصیلی در سامانه جامع نیروی انسانی نفت همچنان بصورت لاک‌پشتی در حال انجام است!

10 بهمن 1400 ساعت 13:38

با گذشت چندین ماه از ابلاغ بخشنامه تعدیل مدارک تحصیلی همچنان پرسنل رسمی نفت در انتظار ثبت مدارک تحصیلی خود در سامانه جامع نیروی انسانی هستند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، با دستور وزیر محترم نفت در مهرماه ۱۴۰۰ در خصوص اعمال آخرین مدرک تحصیلی در سامانه جامع نیروی انساني و بهره مندی کارمند مشمول از فوق العاده تخصصی ، انگیزه ای تازه در کارکنان صنعت نفت ایجاد شد ، اما از دستور وزیر تا ابلاغ و اجرای این دستور خود حدیثی مفصلی داشت.

 
حال با اجرایی شدن بند "ه" ابلاغیه مدیر کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی نفت ( ۱ مهرماه ۱۴۰۰) در خصوص ثبت آخرین مدرک تحصیلی کارکنان ، گزارش های مخاطبین نشان می دهد که یک روند پیچیده و طولانی برای ثبت مدرک تحصیلی در سامانه جامع نیروی انسانی وجود دارد.
 
با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد تمام کار استعلام و... در شرکتها انجام میشود ولی باید مدارک برای شورا به تهران فرستاده شود تا پس از تایید نسبت به ثبت مدرک در سامانه جامع نیروی انسانی اقدام شود!
 
 حال درخواست اصلی از مدیران ارشد منابع انسانی صنعت نفت اینجاست که خود شرکتها کار صفر تا صد مدارک تحصیلی را به عهده گیرند تا در روند انجام کار تسریع شود و پرسنل رسمی صنعت نفت که سال‌هاست در انتظار تعدیل مدارک تحصیلی خود بودند اینچنین خون دل نخورند.
 
◀️ نفت آنلاین : در زمان وزیر سابق نفت خط مشی دستورات ،بخصوص در زمینه منابع انسانی تمرکز در وزارت نفت و پایتخت بود که تصمیمات اخذ شده اصلا با حال و هوای مناطق عملیاتی همخوانی نداشت . حال چه اشکالی دارد تصمیمات نهایی در خصوص منابع انسانی در خود شرکت ها گرفته شود و با تفویض اختیار و عدم تمرکز در تهران میتوان شرکتها را در زمینه اخذ تصمیمات در خصوص منابع انسانی نفت پویا نمود.البته وزارت نفت بازوی نظارتی این موضوع باشد تا با توجه به توان هر شرکت کار بخشنامهای منابع انسانی انجام پذیرد.


کد مطلب: 26075

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26075/روند-ثبت-آخرین-مدرک-تحصیلی-سامانه-جامع-نیروی-انسانی-نفت-همچنان-بصورت-لاک-پشتی-حال-انجام

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir