تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
مهمترین اخبار کوتاه نفت‌آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده است.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
◀️ایران و کره جنوبی طی یک نشست کاری در ماه میلادی آینده در مورد جزئیات انتقال احتمالی پول‌های ایران پس‌از برداشته شدن تحریم‌ها و ازسرگیری واردات نفت ایران گفت‌وگو می‌کنند.
 
◀️دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب: در کشورهای مختلف، از نفت حدود ۳ هزار محصول تولید می‌شود، اما در کشور ما حدود ۵۰ محصول تولید می‌شود که لازم است برای کاهش این فاصله تولیدی، اقدام‌های مؤثری صورت پذیرد.
 
◀️شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته (هشتم بهمن‌ماه) ۷۶۹ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده است و استان‌های مازندران و گیلان رکوردار مصرف گاز طبیعی در کشور بودند.
 
◀️وزارت نفت: ایده‌های برتر حوزه سرمایه انسانی شناسایی می‌شوند؛ کارکنان نفت ایده‌های خود را به ایمیل iies.info@mop.ir ارسال کنند.
 
◀️مجتبی یوسفی نماینده اهواز: در دورافتاده‌ترین مناطق ایران دستگاه‌های حفاری مشغول کار هستند و کارگران و کارکنان نفت از مناطق دورافتاده تا ستاد همگی مشغول خدمت هستند تا اهداف تعیین‌شده محقق شود.
 
◀️خجسته مهر مدیرعامل NIOC خبر داد: افزایش ۴۰ درصدی فروش نفت بدون برجام/ امروز نفت‌مان را نمی‌خرند بلکه ما آن را می‌فروشیم.
 
◀️مجری طرح توسعه مخزن شوریجه تأکید کرد که این طرح از پروژه‌های مهم صنعت نفت کشور است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شمال شرق کشور اجرا شود.
 
◀️مدیرعامل شرکت پخش طی حکمی علی‌اکبر عرب‌عامری را به‌عنوان مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.
 
◀️بیگی نژاد عضو کمیسیون انرژی: در بودجه ۱۴۰۱ میزان فروش نفت حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در نظر گرفته شده، اما دولت برای فروش بیشتر نفت نیز برنامه‌ریزی کرده است.
 
◀️گواهینامه واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با انجام ممیزی مراقبتی خارجی تمدید شد.
 
◀️شرکت ترکمن گاز و کمپانی گاز چین، قراردادهایی به ارزش بیش از ۱۰۶ میلیون دلار برای نصب تجهیزات تخصصی و ارائه خدمات مرتبط امضا خواهند کرد.
 
◀️معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان برای مذاکره در مورد اجرای پروژه‌های خط لوله گاز تاپی و خط انتقال برق ترکمنستان - افغانستان - پاکستان به اسلام آباد سفر می‌کند.
 
◀️نماینده اپراتورهای نفت و گاز دریایی انگلیس اعلام کرد نبود سرمایه‌گذاری‌ برای ایجاد میادین گازی جدید در دریای شمال انگلیس، آسیب‌پذیری این کشور نسبت‌به بحران‌های ژئوپلیتیکی مثل تنش‌های اخیر بین روسیه و اوکراین وافزایش قیمت انرژی را بیشتر خواهد کرد.
 
◀️شرکت صادرات گازپروم روسیه اعلام کرد که حجم بی سابقه‌ای از گاز را از طریق خط لوله بلو استریم در سال ۲۰۲۱ به ترکیه تحویل داده است.
https://naftonline.ir/news/26074/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0