تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
مهمترین اخبار کوتاه نفت‌آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین | Naftonline.ir
اخبار کوتاه نفت آنلاین | Naftonline.ir
◀️نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: شخص وزیر نفت باید مساله را بررسی کند که چرا با وجود آلایندگی ناشی از فعالیت صنایع برای این استان، حق اشتغال جوانان در این صنایع به صورت تمام و کمال محقق نشده است.
 
◀️مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس:آسیب‌دیدگی خط لوله دریافت میعانات گازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس برطرف شد/دادگستری هرمزگان نیز از تشکیل پرونده قضایی برای این حادثه خبر داد.
 
◀️مدیرعامل NISOC در بازدید از پروژه بهینه‌سازی فرآورش نفت میدان هفتکل: ۱۰ میلیون فوت مکعب از گازهای همراه تاسیسات نفتی میدان هفتکل با آغاز عملیات راه‌اندازی ایستگاه جمع‌آوری گازهای همراه و تزریق گاز این میدان جمع‌آوری و به مخزن تزریق می‌شود.
 
◀️نفت و گاز پارس :تولید تجمعی گاز غنی از پارس جنوبی به ۲ هزار میلیارد مترمکعب رسید.
 
◀️صادرات گاز مایع از بندر سیراف پارس به ۳۴۵ هزار تن رسید.
 
◀️استاندار گیلان سایت نفتی سردار جنگل را یک ظرفیت بالقوه در گیلان برشمرد و گفت: این سایت توان تولید و صادرات دو و نیم میلیون بشکه نفت را دارد لذا امیدوارم در دولت مردمی این پروژه عظیم به بهره‌برداری برسد.
 
◀️مظفری عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : اگرچه باید برای نگهداشت و به روز کردن تجهیزات صنعت نفت هزینه کرد اما متاسفانه عده‌ای اعتقادی به هزینه‌کرد برای آن ندارند و فقط می‌خواهند آن را به اصلاح بدوشند.
 
◀️منابع تجاری پیش‌بینی می‌کنند صادرات ال پی جی ایران در سال جاری میلادی تا حدود ۶ میلیون تن افزایش یابد و چین همچنان اصلی‌ترین خریدار این محموله‌ها باشد.
 
◀️واکنش شبکه تایوانی به رزمایش ایران، چین و روسیه در اقیانوس هند:ایران می‌تواند بخش قابل توجهی از صادرات نفت دنیا را قطع کند و روسیه گاز را...
 
◀️اردوغان: صادرات گاز ایران به ترکیه در روزهای آینده به حالت عادی باز خواهد گشت.
https://naftonline.ir/news/26069/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ارش
فارغ التحصیلان رشته نفت باید کجا ثبتنام کنند
تازه ترين نظرات
0