تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
ماهشهر همچنان یکی از محروم ترین شهرهای ایران؛

حرفهای تکراری مدیرعامل پتروشیمی در سفر به ماهشهر!

شاهمیرزای مدیرعامل NPC در سفر به ماهشهر: مناطق همجوار این صنعت، به عنوان همسایگان شرکت های پتروشیمی باید مورد توجه قرار گیرند؛ پتروشیمی ها به عنوان واحدهای اقتصادی و اشتغالزا مسئولیت هایی دارند که باید با همفکری و مطابق با اولویت هایی که تعیین می شود به ارائه خدمات بپردازند؛ رسیدگی به مشکلات منطقه مطابق با برنامه های کاربردی باید همواره در اولویت های کاری سازمان قرار داشته باشد.
◀️ نفت آنلاین : در چند دهه گذشته مدیران صنعت پتروشیمی همیشه در سفر به منطقه ماهشهر با صحبت‌هایی تکراری از لزوم توجه به مردم این منطقه و اشتغال زایی سخن گفتند اما این موضوع هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگرفت و امروز ماهشهر در سایه شرکت‌های پتروشیمی یکی از محروم‌ترین شهرهای استان خوزستان است؛ نکته مهم دیگر اینکه رئیس جمهور در سفر به خوزستان دستور دادند مدیران پروازی از چرخه مدیریت این استان بالاخص شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه ماهشهر حذف شوند؛ مدیرعامل NPC ، هلدینگ خليج فارس و... توضیح دهند برنامه هایشان برای حذف مدیران پروازی از این منطقه چیست؟ آیا باید باز هم باید شاهد ادامه جولان مدیران پروازی در این منطقه باشیم؟
https://naftonline.ir/news/26062/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بوشهری
چرا مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی در عسلویه همه غیربومی هستند ؟ چرا استان بوشهر با این همه مدیر توانمند یک مدیرعامل در پتروشیمی های عسلویه ندارد؟ چرا آقای قاف معاون علی عسکری در امور انتصابات در شرکت هلدینگ خلیج فارس با انتصاب مدیران بومی استان بوشهر مخالفت می کنند ؟ مگر همین آقای معاون بیست سال در استان بوشهر و عسلویه نان به خانواده خودشون نبردند ؟
چرا مسئولین ورود نمی کنند؟
0