تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
در حالی که شرکت ملی نفت در نامه ای بر پرداخت حقوق و مزایای پرسنل پیمانکاری تا پنجم هر ماه تاکید دارد گزارش های دریافتی نشان می دهد که با گذشت پنجم بهمن ماه ۱۴۰۰ پرسنل پیمانکاری در بعضی از شرکت های نفتی همچنان حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.
پرسنل پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
پرسنل پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
جمعی از پرسنل پیمانکاری زیرمجموعه شرکت‌های نفتی در سراسر کشور با ارسال نامه پیوستی به نفت آنلاین نوشتند: بر اساس نامه فوق حقوق و مزایای پرسنل پیمانکاری نفت در سراسر کشور حداکثر باید تا پنجم هر ماه پرداخت شود اما چگونه است توسط پیمانکار مربوطه جهت دریافت حقوق خون به دل می شویم و این مبلغ بعد از پنجم هر ماه به حساب ما واریز می شود! این کارکنان در ادامه می گویند متاسفانه هر سال این دستورالعمل پرداخت حقوق و مزایا تا پنجم هر ماه به همه شرکت های نفتی سراسر کشور ابلاغ می شود اما نظارتی بر انجام صحیح آن وجود ندارد و این موضوع فقط بر روی کاغذ اجرا شده است !!!
 
◀️ نفت آنلاین : چرا بعضی از شرکت‌های پیمانکاری برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خون به دل آنها می کنند! چرا شرکت های نفتی به پرداخت منظم حقوق و مزایای پرسنل پیمانکاری نظارت نمی کنند؟! آقایان مسئول بسیاری از این افراد با کمترین مزایا در حال خدمت به صنعت کشور هستند! فقط یک لحظه خود را جای آنان بگذارید که چگونه شرمنده زن و بچه خود می شوند!
پرسنل پیمانکاری نفت
https://naftonline.ir/news/26052/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0