تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
۱۴۰۰ نفر از پذیرفته شدگان طرح توانمندسازی پرسنل قراردادی مدت موقت نفت همچنان در خصوص نحوه و زمان مصاحبه فنی و تخصصی بلاتکلیف هستند.
کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، در حالی که بیش از یکسال از زمان برگزاری آزمون های طرح توانمندسازی پرسنل قراردادی مدت موقت می گذرد پذیرفته شدگان این آزمون همچنان بلاتکلیف می باشند.
 
 لازم به ذکر است تعداد این افراد حدود ۱۴۰۰ نفر می باشد که آزمون های روانشناختی، هوش ، کامپیوتر و ... را گذرانده اند و در انتظار مصاحبه فنی و تخصصی می باشند.
 
همچنین اوایل ماه گذشته علی مددی معاون وزیر نفت اعلام کرد پس از اتمام مصاحبه فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، نوبت به مصاحبه با پذیرفته‌شدگان طرح توانمندسازی کارکنان قرارداد مدت‌موقت خواهد رسید، اما با گذشت بیش از ۲۰ روز از پایان زمان مصاحبه با فارغ‌التحصیلان گروه الف همچنان  زمان و نحوه مصاحبه با پذیرفته‌شدگان طرح توانمندسازی کارکنان قرارداد مدت‌موقت نفت منتشر نشده است!
 
 در پایان به اطلاع می رساند صدها نفر از پرسنل پذیرفته شده طرح با ارسال پیام به این رسانه خبری خواستار تعیین تکلیف در این خصوص و آغاز فرآیند مصاحبه و تبدیل وضعیت خود شدند.
https://naftonline.ir/news/26047/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0