تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
پیگیری های نفت آنلاین با حمایت عضو هیئت رییسه مجلس نتیجه داد:

تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی به پروژه مسکن مهر نفت اهواز

عضو هیئت رییسه مجلس از تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی به پروژه مسکن مهر نفت اهواز خبر داد.
مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین اواخر دی‌ماه بود که اعضای پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز از تعطیلی مجدد پروژه بعلت عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر داده بودند.
 
با توجه به پیام های ارسالی اعضا به نفت آنلاین این رسانه خبری با انتشار گزارشی با عنوان "عملیات احداث واحدهای مسکن مهر نفت اهواز باز هم متوقف شد! "  به این موضوع واکنش نشان داد. 
 
پس از انتشار گزارش نفت آنلاین، یوسفی نماینده اهواز و عضو هیات رئیسه مجلس نیز با ارسال نامه ای به وزارت راه و شهرسازی (مشاهده نامه) خواستار تخصیص اعتبار جهت جلوگیری از تعطیلی مجدد پروژه شد.
 
حال پس از پیگیری های صورت گرفته ، نماینده اهواز امروز در گفتگو با نفت آنلاین از تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیاردی برای این پروژه خبر داد و گفت پس از وقفه چند روزه مجددا کار تکمیل واحدها از سوی پیمانکاران مربوطه آغاز شده است.
 
لازم به ذکر است پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بمنظور بالابردن انگيزه كاري ونگهداشت كاركنان عملياتي شركتهاي تابعه وزارت نفت در جنوب در راستاي تفاهم نامه في مابين دو وزارت خانه نفت و راه و شهرسازي در سال ٨٨ تعريف كه با گذشت بيش از ۱۲ سال هنوز بيش از ۵۰۰ واحد ان تکمیل و تحویل متقاضیان نشده است و خوشبختانه با پیگیری ها مهندس مجتبی یوسفی پیمانکار قبلی خلع ید و پیمانکاران جدید شناسایی شدند و از چند ماه گذشته نیز کار تکمیل واحدها مجددا آغاز شد و امیدواریم با ادامه حمایت های ویژه نماینده اهواز  بزودی مابقی واحدها به اعضا که از پرسنل صنعت نفت جنوب هستند تحویل داده شود.
 
مسکن مهر نفت اهواز یوسفی
https://naftonline.ir/news/26034/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0