کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملکرد مثبت نفت و گاز مارون در صیانت از هوای پاک

30 دی 1400 ساعت 19:21

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون عملکرد این شرکت را در صیانت از هوای پاک مثبت ارزیابی کرد و گفت: هشت هزار اصله نهال برای شهرهای رامشیر و رامهرمز علاوه بر بخش‌های غیزانیه و مشراگه تأمین شده است.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان با اشاره به اینکه این شرکت از پارسال تاکنون بیش از ۲۰ هزار اصله نهال را به مناطق همجوار تأسیسات اهدا کرد، افزود: تأمین نهال و درختکاری از مهمترین اقدام‌های ما در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است و خوشبختانه موفق شدیم به مناسبت هفته ملی هوای پاک هشت هزار اصله نهال دیگر را نیز به مردم این مناطق تقدیم کنیم.

 
وی اظهار کرد: مهمترین و تأثیرگذارترین  اقدام اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون اجرای طرح جمع‌آوری گازهای مشعل بود که تاکنون سبب جمع‌آوری بیش از ۹۰ درصد آنها شده است و تا سه سال آینده، گازسوزی در گستره شرکت نخواهیم داشت.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: در سال‌جاری پایش و اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیستی در بخش هوا (اگزاست توربین‌ها، پیش گرمکن‌ها و غیره) از سوی آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان انجام شد که با توجه به اقدام‌های پیشگیرانه شرکت در این حوزه، نتایج آزمایش‌ها مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی شد.
 
کاویان بهسازی ناوگان خودرویی برای به‌حداقل رساندن آلاینده‌های هوا را نیز اقدامی خوب دانست و  گفت: با انجام معاینات فنی منظم خودروها (هر ۳۰ هزار کیلومتر)، استفاده از خودروهای مدل بالا دارای سیستم کاتالیزور و افزودن تعدادی خودروی پیکاپ جدید به ناوگان ترابری شرکت، میزان آلاینده‌های خودرویی نیز به‌صورت قابل‌توجهی کاهش یافت.


کد مطلب: 26017

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26017/عملکرد-مثبت-نفت-گاز-مارون-صیانت-هوای-پاک

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir