کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه کارکنان صنعت نفت:

اظهارات جدید در خصوص افزایش حقوق ۱۴۰۱

30 دی 1400 ساعت 15:00

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی : جلسه شورای حقوق و دستمزد برگزار شد؛ در این جلسه مقرر شد افزایش حقوق کارمندان همین ۱۵ درصد برای سال آینده باقی خواهد ماند اما این ۱۵ درصد پلکانی است یعنی برای حقوق های بالا حدود ۴ و ۵ درصد افزایش خواهد داشت و برای کف حقوقی ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.


به گزارش نفت آنلاین اظهارات عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حالی است که هفته گذشته حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس گفته بود دولت قصد دارد یک عدد ثابتی به حقوق همه افراد اضافه شود و یک درصدی نیز نسبت به حقوق همه افراد افزایش صورت بگیرد که حدود ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است و البته این افزایش درصدی به صورت پلکانی است و کسانی که حقوق پایین‌تری دارند درصد بیشتری دریافت می‌کنند.

 
◀️ نفت آنلاین : با توجه به نظرات گوناگون نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی هنوز به قطعیت نمی توان گفت افزایش حقوق سال آینده چگونه است چون با توجه به سوابق گذشته هر لحظه اظهارنظر جدیدی می شود! همچنین هنوز مشخص نیست دولت و مجلس برای افزایش حقوق سال آینده کسانی که در مناطق عملیاتی سخت و بد آب و هوا در حال کار و تلاش هستند چه برنامه ای دارد و جا دارد هر چه سریعتر نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی در این خصوص نیز شفاف سازی و تکلیف آنها را نیز مشخص نمایند.‌‌


کد مطلب: 26012

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/26012/اظهارات-جدید-خصوص-افزایش-حقوق-۱۴۰۱

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir