کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیمه تکمیلی و کارکنان غیررسمی نفت؛

مشکلات سال‌های گذشته بیمه تکمیلی پرسنل غیررسمی نفت باز هم تکرار شد؟!

27 دی 1400 ساعت 21:45

در حالی ۳۰ دیماه قرارداد شرکت بیمه تکمیلی با پرسنل غیررسمی نفت به پایان می رسد که مشکلات بیمه ای پرسنل به اوج خود رسیده است.


مخاطبین نفت آنلاین می گویند در روزهای پایانی قرارداد شرکت بیمه تکمیلی پرسنل غیررسمی صنعت نفت ، بسیاری از مراکز درمانی تحت پوشش این شرکت از دادن خدمات به پرسنل به بهانه نزدیک بودن به پایان زمان قرارداد امتناع می کنند.


 لازم به ذکر است در سال‌های گذشته نیز شرکت‌های بیمه با نزدیک شدن به زمان پایان قرارداد , خدمات خود به کارکنان را بشدت کاهش دادند و حتی پس از پایان قرارداد نسبت به تعهدات قبلی پایبند نبوده و برای نقد کردن فاکتورهای کارکنان در قرارداد قبلی خون به دل آنها کردند.
 
◀️ نفت آنلاین : چرا شرکت نفت هر ساله پس از پایان قرارداد تازه به فکر برگزاری مناقصه و شناسایی شرکت جدید می افتد؟ چرا پس از پایان هر قرارداد کارکنان باید ماه‌ها منتظر شناسایی شرکت جدید باشند! چرا روند شناسایی شرکت بیمه و انجام مناقصه قبل از پایان قرارداد قبلی صورت نمی گیرد تا شاهد دادن خدمات به پرسنل از لحظه شروع قرارداد جدید باشیم؟ نکته مهم اینکه این برنامه ریزی ناصحیح باعث سود میلیاردی هرساله شرکت های بیمه در زمان شروع و پایان هر قرارداد خواهد شد! آیا مشکلات پیش آمده در سال‌های گذشته برای مسئولین دست اندرکار درس عبرت نشد که باز هم باید شاهد بروز مشکلات قبلی در این خصوص باشیم؟!؟!؟ آیا مسئولین مرتبط با بیمه در شرکت نفت در چنین مواقعی نباید از منافع پرسنل نفت در مقابل شرکت‌های بیمه حمایت کنند!؟؟!
 
⛔⛔ مخاطبین عزیز تحت پوشش بیمه تکمیلی نظر خود را در این خصوص در لینک زیر بنویسید/ مشاهده نظرات سایر کارکنان نیز در لینک زیر:
کلیک‌کنید


کد مطلب: 25996

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25996/مشکلات-سال-های-گذشته-بیمه-تکمیلی-پرسنل-غیررسمی-نفت-باز-هم-تکرار

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir