تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
افزایش حقوق، ترکیبی از عدد ثابت و درصد

ادامه اظهارنظرها در خصوص افزایش حقوق ۱۴۰۱

حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس:دولت قصد دارد یک عدد ثابتی به حقوق همه افراد اضافه شود و یک درصدی نیز نسبت به حقوق همه افراد افزایش صورت بگیرد که حدود ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این افزایش درصدی به صورت پلکانی است و کسانی که حقوق پایین‌تری دارند درصد بیشتری دریافت می‌کنند.
افزایش حقوق ۱۴۰۱ | نفت آنلاین
افزایش حقوق ۱۴۰۱ | نفت آنلاین
◀️سوال: به نظرتون افزایش حقوق‌ها به این شیوه صحیح و به عدالت نزدیک است؟ آیا این روش باعث نمی شود که به کارکنان عملیاتی نفت کمترین افزایش حقوق سالیانه تعلق گیرد!!!!! آیا طبق لایحه بودجه قرار نبود پرسنلی که در شرایط سخت کار می‌کنند مستثنی شوند ؟!!!! / نظرات مخاطبین در این خصوص را در لینک زیر بخوانید:
https://naftonline.ir/news/25979/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ای بابا کدام عدالت ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
کجای دنیا در بخش عملیات روی دکل کارگران پیمانکاری اقماری ۱۴روز در بیابان و سرما و گرما و بدبختی اینگونه حقوق از پیمانکار بگیرند با این همه سابقه سر دکل به چه امیدی کار کنند دکل بان و سکوبان و حفار و واشگول واقعا حمالی می‌کنند تا بقیه مفت بخورند و بخوابند
feedback
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر اگر خودت باشی پسرت رو میزاری یک دقیقه سر دکل حفاری دکل تعمیراتی ۱۴روز سختی وحشتناک کار زحمت بکشه بچه های مردم خانواده دارند کی باید مزد زحمت بگیرند کی ؟؟؟چرا باید کارگر حفاری اقماری اینقدر کم با این زحمت اینقدر حقوق بگیرد آنهم پیمانکاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
پرسنل قراردادی
۸+۱=۹ و ....
۸سال ظلم زنگنه و ۱ سال دولت انقلابی
و این داستان ظاهرا ادامه دارد...
feedback
United States
سجاد
عالیه امیدواریم این روند طی بشه تا نیروهای کارگری پارس جنوبی به حق خود برسند، همچنین امیدواریم طرح ساماندهی نیروهای دولت که شامل نیروی پیمانکاری (طرح تبدیل وضعیت ) که این روزها در صحن علنی‌مجلس می باشد هرچه زودتر اجرا شود.
0