تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
بر اساس داده های دریافتی سایت‌های رتبه بندی وب سایت نفت آنلاین پربازدیدترین و پیج اینستاگرام نفت آنلاین با ۱۸۰ هزار عضو پرمخاطب‌ترین رسانه تخصصی صنعت نفت کشور است.
پایگاه خبری نفت آنلاین | naftonline.ir
پایگاه خبری نفت آنلاین | naftonline.ir

بازدید کنندگان وب سایت نفت آنلاین بیشتر از کدام منطقه کشور هستند؟

میزان بازدید <a href='https://www.naftonline.ir' target='_blank'>نفت آنلاین</a> در کشورتصویر ضمیمه شده میزان دقیق بازدید از پورتال خبری نفت آنلاین (Naftonline.ir) در مناطق مختلف کشور را نشان می‌دهد.هر نقطه قرمز نشان دهنده هزاران بازدید در آن منطقه است. این نقشه از طریق هاست و بر اساس موقعیت آدرس IP ها و بصورت اتوماتیک تنظیم شده است.
پیج اینستاگرام <a href='https://www.naftonline.ir' target='_blank'>نفت آنلاین</a>

پیج اینستاگرام نفت آنلاین ۱۸۰ هزار نفری شد

از اعتماد مدیران ، کارکنان و متخصصین صنعت نفت به این رسانه خبری سپاسگذاریم. 
 
از مهمترین نکاتی که باعث علاقمندی کارکنان و متخصصین نفت به این پیج شده وجود آزادی بیان در ارسال نظرات ، عدم حذف کامنت ها ، بروز بودن و موثق بودن اخبار و.... است.
 
آیا می دانید از هر ۵ نفر از کارکنان نفت ۴ نفر عضو پیج اینستاگرام نفت‌آنلاین هستند/شما نیز جهت عضویت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
 
شایان ذکر است نفت_آنلاین علاوه بر پورتال خبری ،در ۵۰ گروه واتس آپی ، کانال تلگرام ، توییتر ،فیس بوک ،آپارات ،سروش و یک پیج اینستاگرام ۱۸۰ هزار نفری فعالیت می کند.
 
🔴تمامی فعالیت های نفت آنلاین در وب سایت و شبکه های اجتماعی قانونی و این رسانه دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مشاهده مجوز :
https://naftonline.ir/news/25962/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0