تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
جهت دیدار با کارکنان عملیاتی حفاری صورت گرفت؛

حضور سرزده گلپایگانی در دستگاه ۴۴ فتح+تصاویر

مدیرعامل ملی حفاری ایران گفت: ما همه خدمتگزار هستیم و باید تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم چرا که پیگیری مسائل، حل مشکلات همکاران و انجام کار مهمترین اولویت شرکت است .
دیدار مدیرعامل ملی حفاری با کارکنان NIDC در یک دکل حفاری | نفت آنلاین
دیدار مدیرعامل ملی حفاری با کارکنان NIDC در یک دکل حفاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، دکتر حمید رضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، بعدازظهر دوشنبه (20 دی ماه 1400) در بازدید سر زده از دکل حفاری 44 فتح در موقعیت میدان نفتی مارون، در جمع کارکنان این دستگاه، اظهار کرد: همسو با اهتمام ویژه به سلامت همکاران با توجه به ریسک بالای کار و لزوم انجام کار ایمن در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های HSE، رضایتمندی و تقویت انگیزش این عزیزان که در خط مقدم تولید تلاش می‌کنند مورد تاکید است.
 
وی افزود: ما همه خدمتگزار هستیم و باید تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم چرا که پیگیری مسائل، حل مشکلات همکاران و انجام کار مهمترین اولویت شرکت است.
 
مدیرعامل که از سوی مدیران منابع انسانی، روسای برنامه‌ریزی، حراست، امور اداری کارکنان و مسئول پیگیری دفتر مدیر عامل و مشاور فرهنگی مدیرعامل همراهی می‌شد در موقعیت دکل حفاری با جمعی از کارکنان چهره به چهره دیدار کرد و سپس در ادامه با حضور در اردوگاه دستگاه 44 فتح با کارکنان در پایان نوبت کاری آنان و همچنین با کارکنان خدمات اردوگاهی در نماز خانه اردوگاه، طی دیداری صمیمانه به گفت‌وگو نشست.
 
در جریان این بازدید و دیدار صمیمی، هر یک از کارکنان به بیان مشکلات و طرح نظرات و پیشنهادات پرداختند که دکتر گلپایگانی ضمن ارائه پاسخ، عنوان کرد: موارد مطرح شده در چارچوب مقررات و قوانین تا حصول نتیجه پیگیری و به اطلاع همکاران خواهد رسید. 
 
مدیرعامل همچنین روز دوشنبه از مجتبی مجاوند، یکی از کارکنان اداره کل سیمانکاری مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت که در حین کار دچار حادثه شده و دربیمارستان امام خمینی (ره) اهواز بستری است، عیادت کرد و مراحل درمان وی را پیگیر شد.

تصاویر دیدار
گلپایگانی حفاری
https://naftonline.ir/news/25959/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0