تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
اختتامیه ممیزی شخص ثالث(مراقبتی اول) شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دوشنبه 20 دی با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت علاوه بر تیم ممیزی(نماینده FQC) برگزار شد.
شرکت نفت مارون | نفت آنلاین
شرکت نفت مارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مدیر عامل این شرکت ضمن ابراز خرسندی از تحقق اهداف شرکت در سایه رعایت کلیه استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه، گفت: در حال حاضر علاوه بر سازمانهای ناظر، مردم نیز پیگیر مسائل مرتبط با صنعت نفت به ویژه در حوزه ی محیط زیست می باشند و این باعث شد تا اقدامات ما در این بخش شتاب فزاینده ای گیرد، چراکه شرایط اقلیمی کره زمین همه ما را به سوی هم اندیشی ، همکاری و تلاش مضاعف سوق داده است.

مهندس حمید کاویان افزود: طی سالهای اخیر ضمن تمدید موفق گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه، خطی مشی سازمان ویرایش شد و اهداف کیفی در عرصه ایمنی و محیط زیست به روز رسانی و به طلاع کارکنان رسید؛ خوشبختانه موفق شدیم با انجام اقدامات موثر جایگاه شرکت را حفظ کرده و ارتقاء بخشیم.

در ادامه سر ممیز تیم ممیزی ضمن مثبت خواندن نتایج ارزیابی های بعمل آمده از عملکرد شرکت، تمدید گواهینامه های ISO9001:2015(مدیریت کیفیت)، ISO 45001:2018 (مدیریت ایمنی و سلامت شغلی) و ISO 14001:2015(مدیریت محیط زیست) شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را برای یکسال دیگر اعلام کرد.
https://naftonline.ir/news/25955/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0