تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
با انتشار پیامی صورت گرفت:

قدردانی مدیرعامل شرکت متن از کادر درمان

مديرعامل شركت مهندسي و توسعه نفت از پرسنل درمان بيمارستان‌هاي مواجه با مصدومان حادثه تصادف زنجيره‌اي جاده اهواز-خرمشهر تقدیر کرد.
شرکت متن | نفت آنلاین
شرکت متن | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومي شركت مهندسي و توسعه نفت، مهندس ابوذر شريفي مديرعامل و رئيس هيئت مديره اين شركت در پيامي به رؤساي بيمارستانهاي وليعصر (ع)، گلستان و شهيد بقايي اهواز، از پرسنل و كادر درمان اين بيمارستانها به دليل ارائه خدمات مناسب، پيگيري و نگاه ويژه در جهت بهبود حادثه ديدگان تصادف زنجيره‌اي تقدير و تشكر نمود.
 
درمتن اين پيام آمده است:
 
كادر درمانی کشور در این سالهاي بحراني مبارزه با بيماري كرونا ثابت كردند تنها علم شان نيست كه موجب پيشرفت در حوزه سلامت كشور شده است بلكه آنها به خوبي آموخته اند كه چگونه اين علم را با حس نوع دوستي،‌ شفقت و عطوفت  دروني خود در آميزند و در جهت حفظ جان و سلامت مردم كشورشان كوشش نمايند.
 
 كادر درمان همان کسانی هستند که  در حادثه  تصادف جاده اي اهواز- خرمشهر بارديگر ثابت كردند  كه متعهدانه و با ايثارگري هاي خود و بدون هیچ چشم داشتی برای نجات  جان آسيب ديدگان  اين حادثه و بازگرداندن آنها  به كانون گرم خانواده و بستگان چشم به راهشان از هيچ تلاش  و كوششي دريغ  نكردند  . 
 
لذا،  اينجانب  وظیفه خود می دانم تا   بدين وسيله مراتب  سپاس و قدردانی خود  را از زحمات و تلاش های ارزنده و جهادگونه جنابعالي و  کلیه پرسنل اعم از  پزشکان و کادر درمان  ابراز نمایم .دعای خیر مردم  و  كليه كاركنان  مجموعه صنعت نفت  بدرقه راهتان است   و  اميدوارم در پناه حضرت حق سلامت ، شاد و پايدار باشید . 
 
 
             ابوذر شريفي 
 
 مديرعامل و رئيس هيئت مديره
 
 
https://naftonline.ir/news/25951/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0