تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
مقدمات لازم جهت ثبت اطلاعات نیروهای خدمات پیمانکاری اداره خدمات غذایی و اردوگاه های حفاری طبق ضوابط و مقررات جاری شرکت ملی نفت ایران در سامانه ساپنا فراهم گردیده است.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد: مقدمات لازم جهت ثبت اطلاعات نیروهای خدمات پیمانکاری اداره خدمات غذایی و اردوگاه های حفاری طبق ضوابط و مقررات جاری شرکت ملی نفت ایران در سامانه ساپنا فراهم گردیده است. 
 
همچنین در خصوص مشکلات پیش آمده جهت طرح طبقه بندی مشاغل برای پرسنل در خصوص بعضی از آیتم‌های پرسنل پیمانکاری عملیات حفاری دستور پیگیری ویژه توسط مدیرعامل NIDC در این خصوص صادر شده بود و در نتیجه رایزنی و نشست های کارشناسی فیمابین این شرکت و شرکت ملی نفت ایران موارد مدنظر بررسی و نتایج حاصله در جهت رضایتمندی کارکنان در دست اقدام می باشد. 
 
 در خصوص اقدامات انجام شده و پیش رو نیز نشستی با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نيز برگزار شد و دکتر گلپایگانی در این نشست اعلام کردند با توجه به رویکرد دولت ، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در راستای حمایت و توجه به کارکنان دولت به ویژه قشر کارگر، تلاش براین است تا طبق ضوابط و مقررات جاری صنعت نفت و در راستای رضایت مندی همکاران، مسائل و مشکلات آنها بررسی و نسبت به مرتفع نمودن آن اقدامات لازم به عمل آید .
 
◀️ نفت آنلاین : لازم به ذکر است تعداد کارکنان پیمانکاری اداره خدمات غذایی و اردوگاه های حفاری حدود ۲۵۰۰ نفر می باشند که طبق اعلام ملی حفاری بزودی و احتمالا تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ اسامی این افراد در سامانه ساپنا تغذیه خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/25921/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مرادخدری میرقا ئد
جزءنیروهای خدمت غذایی ملی حفاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
مرادخدریمرقائد
مشکل بیمه 99 واسفند1400واردیبهشت1401 طرح طبقه بندی 1401
0