کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژه پرسنل قراردادی و پیمانکاری نفت ؛

بیمه تکمیلی ؛ پرسنل غیررسمی وزارت نفت و نظرسنجی نفت آنلاین 

15 دی 1400 ساعت 8:56

بر اساس شنیده ها مناقصه بیمه تکمیلی پرسنل قراردادی و پیمانکاری صنعت نفت ماه آینده برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، قرارداد بيمه تکمیلی کارکنان غیررسمی صنعت نفت ۳۰ دی‌ماه به پایان می رسد.بر اساس شنیده ها رقابت بین شرکت های بیمه شروع شده و ماه آینده بیمه کارکنان قراردادی و پیمانکاری به مناقصه گذاشته می شود و طبق اطلاعات دریافتی امسال بیمه ها با تنوع جدید به رقابت می پردازند . بیمه تکمیلی پرسنل غیررسمی نفت حدود ۳ سال است شروع بکار کرده و در ۲ سال اول شرکت بیمه دانا و در سال آخر بيمه البرز به پرسنل خدمات دادند.متاسفانه در سال های گذشته و در دولت قبلی هنگام اخذ قرارداد با شرکت‌های بیمه بجای منافع پرسنل به منافع شرکت های بیمه بیشتر توجه شد.
 
و حال سوال نفت آنلاین از پرسنل قراردادی و پیمانکاری:
 
1⃣سوال اول: طی این سه سال از کدام بیمه رضایت داشتید البرز یا دانا؟ مراکز آنلاین کدام بهتر بود؟ کدامیک فاکتورها را در موعد مقرر نقد می کردند؟ 
 
2⃣سوال دوم: به نظر شما بهترین شرکت بيمه در ایران برای خدمات دادن به پرسنل غیررسمی نفت کدام است؟نظرات خود را با ذکر دلیل و بصورت منطقی بنویسید
 
🔷🔷جهت پاسخ به سوالات و دیدن صدها نظر کارکنان قراردادی و پیمانکاری نفت در این خصوص به لینک زیر مراجعه نمایید:
جهت نظر دادن و مشاهده سایر نظرات کلیک کنید
 
◀️ نفت آنلاین : انشاله مسئولین منابع انسانی نفت نظرات پرسنل را در این پست ببینند و به خواسته آنها احترام بگذارند و بهترین شرکت بيمه را جهت خدمات بیمه تکمیلی انتخاب و قراردادی که در آن بجای منافع شرکت بیمه به منافع پرسنل بیشتر توجه شود با این شرکت بسته شود.


کد مطلب: 25914

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25914/بیمه-تکمیلی-پرسنل-غیررسمی-وزارت-نفت-نظرسنجی-آنلاین

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir