تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
بر اساس شنیده ها مناقصه بیمه تکمیلی پرسنل قراردادی و پیمانکاری صنعت نفت ماه آینده برگزار خواهد شد.
بیمه تکمیلی پرسنل قراردادی و پیمانکاری وزارت نفت | نفت آنلاین
بیمه تکمیلی پرسنل قراردادی و پیمانکاری وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، قرارداد بيمه تکمیلی کارکنان غیررسمی صنعت نفت ۳۰ دی‌ماه به پایان می رسد.بر اساس شنیده ها رقابت بین شرکت های بیمه شروع شده و ماه آینده بیمه کارکنان قراردادی و پیمانکاری به مناقصه گذاشته می شود و طبق اطلاعات دریافتی امسال بیمه ها با تنوع جدید به رقابت می پردازند . بیمه تکمیلی پرسنل غیررسمی نفت حدود ۳ سال است شروع بکار کرده و در ۲ سال اول شرکت بیمه دانا و در سال آخر بيمه البرز به پرسنل خدمات دادند.متاسفانه در سال های گذشته و در دولت قبلی هنگام اخذ قرارداد با شرکت‌های بیمه بجای منافع پرسنل به منافع شرکت های بیمه بیشتر توجه شد.
 
و حال سوال نفت آنلاین از پرسنل قراردادی و پیمانکاری:
 
1⃣سوال اول: طی این سه سال از کدام بیمه رضایت داشتید البرز یا دانا؟ مراکز آنلاین کدام بهتر بود؟ کدامیک فاکتورها را در موعد مقرر نقد می کردند؟ 
 
2⃣سوال دوم: به نظر شما بهترین شرکت بيمه در ایران برای خدمات دادن به پرسنل غیررسمی نفت کدام است؟نظرات خود را با ذکر دلیل و بصورت منطقی بنویسید
 
🔷🔷جهت پاسخ به سوالات و دیدن صدها نظر کارکنان قراردادی و پیمانکاری نفت در این خصوص به لینک زیر مراجعه نمایید:
◀️ نفت آنلاین : انشاله مسئولین منابع انسانی نفت نظرات پرسنل را در این پست ببینند و به خواسته آنها احترام بگذارند و بهترین شرکت بيمه را جهت خدمات بیمه تکمیلی انتخاب و قراردادی که در آن بجای منافع شرکت بیمه به منافع پرسنل بیشتر توجه شود با این شرکت بسته شود.
https://naftonline.ir/news/25914/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
صالح
بیمه دانامصیبت عظما است هم درزمان پرداخت هزینه ها هم ایرادات بی مورد برای مدارک وفاکتورهای کارکنان.بیمه البرز عالیست.
تازه ترين نظرات
0