تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
صدها نفر از پرسنل صنعت نفت با ارسال پیام به نفت آنلاین از بخشنامه مزایای مناطق عملیاتی دفاع مقدس بشدت انتقاد کردند.
بخشنامه مزایای منطاق عملیاتی دفاع مقدس | نفت آنلاین
بخشنامه مزایای منطاق عملیاتی دفاع مقدس | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، وزارت نفت در اقدامی عجیب مبلغ ۶۰ هزارتومان به پرسنل شاغل در مناطق جنگی دفاع مقدس تخصیص داد!(تصویر بخشنامه وزارت نفت در لینک زیر)
 
نکته عجیب تر آنکه در آخر این بخشنامه با کلی منت به پرسنل شاغل در این مناطق اعلام شده که در صورت انتقال از این مناطق این مبلغ حذف خواهد شد!
 
همچنین پس از انتشار بخشنامه جدید توسط نفت آنلاین در هفته گذشته کارکنان شاغل در مناطق جنگی به شدت نسبت به صدور بخشنامه ۶۰ هزارتومانی اظهار گله مندی کردند.
 
لازم به ذکر است هدف از اجرای این طرح در دستگاه های اجرایی تشویق کارکنان به ماندن در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بود! اما آیا با این مبلغ ناچیز پرسنل در این مناطق ماندگار می شوند!
 
آیا مدیران ارشد صنعت نفت در تهران چون خود این آیتم را دریافت نمی کنند اقدام به تخصیص مبلغ ۶۰ هزارتومانی به پرسنل کرده اند!
 
نکته مهم آنکه رئیس جمهور از مدیران پایتخت نشین خواسته بود به استان های نفتخیز مانند خوزستان ، بوشهر ، ایلام و... بصورت ویژه نگاه کنند حال مشخص نیست آقایان دست اندرکار چرا این مبلغ را به این میزان به پرسنل شاغل در این استان ها تخصیص داده اند.
 
لازم به ذکر است نفت آنلاین شهریورماه امسال نیز از مدیران ارشد منابع انسانی در پایتخت خواسته بود نسبت به اصلاح بخشنامه مزایای مناطق عملیاتی دفاع مقدس در دولت سیزدهم اقدام نمایند ! اما در کمال تعجب این بخشنامه نه تنها اصلاح نشد و فقط با افزایش ۱۲ هزارتومانی نسبت به سال گذشته به ۶۰ هزارتومان رسید!!!!/خبر شهریورماه نفت آنلاین در لینک زیر:
https://naftonline.ir/news/25896/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم در مورد بخشنامه ای که نفت صادر کرده فرزندان ایثارگری که سرباز وظیفه یا کادر بودن شمال تبدیل وضعیت نشدن پیگیری کنید خواهشمندم مد
خواهش میکنم در مورد بخشنامه ای که نفت صادر کرده فرزندان ایثارگری که سرباز وظیفه یا کادر بودن شامل تبدیل وضعیت نشدن و گفتن فقط کسایی که داوطلب یا بطور بسیجی رفتن پیگیری کنید خواهشمندم مدارک همه ی دوستان رو گرفتن بجز امسال ما میگن شما پدرتون سرباز بوده در صورتی که 3/4کل خدمتشون داوطلبی زدن براشون ولی نفت رد و مدارک خون رو پس فرستادن
feedback
Iran, Islamic Republic of
روزی ۲ هزار تومان خخخخخ
feedback
Iran, Islamic Republic of
روزی ۲ هزار تومان
۲ هزار تومان به گدا هم بدی نمی گیره
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
طبق قانون برای مدرک کارشناسی ارشد به بالا ۲۵ درصد حقوق بیس و برای کارشناسی و پایین تر ۲۰ درصد بیس باید پرداخت بشه ولی دوستان بالاترین چون این آیتم بهشون تعلق نمیگیره حق همکاران رو پایمال می کنند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
این اقای اوجی شایستگی ۱۴۰۰بازنشستگان صندوق نفت را چرا دستورش رو نمی دهد حتماً باید بریزیم درب مجلس اخه صندوق خصوصی است چکار به احکام دولتی داره
0