تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
خبرگزاری رسمی وزارت نفت با انتشار فایل شیوه نامه ساماندهی پرسنل قراردادی مدت موقت نفت نوشت: این شیوه‌نامه از یکم بهمن‌ماه (۱۴۰۰) قابل اجراست؛ مشمولان این شیوه‌نامه لازم است در شرکت ذیربط نمونه قرارداد پیوست را امضا و با تأیید و امضای نماینده کارفرما اقدام‌های اجرایی پرداخت حقوق و فوق‌العاده‌ها و مزایای این شیوه‌نامه را انجام دهند.
پرسنل قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
پرسنل قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
◀️ نفت آنلاین : شیوه نامه ساماندهی پرسنل قراردادی مدت موقت نفت روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود و امروز نیز خبرگزاری رسمی وزارت نفت رسما آنرا منتشر کرد؛ در تصویر پیوستی این خبر نحوه تعیین حقوق  و پرداخت فوق‎العاده‎ها ، تخصیص نفت کارت و یکی از فوق العاده ها آمده است؛ نفت آنلاین امیدوار است اجرای این طرح باعث رضایتمندی پرسنل قراردادی مدت موقت نفت پس از سال‌ها شود.
ساماندهی پرسنل قراردادی نفت
https://naftonline.ir/news/25894/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سید عباس سین
درود به شرفت آقای اوجی . همین که بفکر مدت موقتهای ده ساله هستید از صمیم قلب از شما متشکرم . ۸ سال چشامون در انتظار کمی مرهم بود اما دریغ و صد دریغ . ولی شما با امدنتون امیدو در دلهامون زنده کردید درود و صد درود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
این دیگه چی نفهمیدم این که حقوق ۱۴۰۰
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار و مهمترین که تهول بزرگ و امنیت شغلی و زندگی و امید را در پی دارد این است که پیمانکاران را بردارند و قرارداد مستقیم نمایند و همه را بالای ده میلیون حقوق دریافت کنند
تازه ترين نظرات
0