تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
بازی‌های لیگ برتر فوتبال در سالروز شهادت سردار دل‌ها!

اقدام عجیب سازمان لیگ برتر فوتبال در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

در حالی که ملت ایران خود را برای گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز ۱۳ دی‌ماه آماده می کنند سازمان لیگ برتر فوتبال در اقدامی عجیب ۸ مسابقه فوتبال برگزار می‌کند.
بازی‌های لیگ برتر فوتبال در سالروز شهادت سردار دل‌ها!
بازی‌های لیگ برتر فوتبال در سالروز شهادت سردار دل‌ها!
به گزارش گروه فراتر از نفت پایگاه خبری نفت آنلاین ، در آستانه دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی بدست آمریکای جنایتکار قرار داریم و ملت ایران آماده برگزاری مراسمات گرامیداشت سردار دل ها می شوند.
 
با توجه به این موضوع متاسفانه سازمان لیگ برتر فوتبال در اقدامی عجیب و قابل تامل ۸ مسابقه لیگ برتر فوتبال را در روز سیزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می کند.
متاسفانه ساعات برگزاری این ۸ مسابقه طوری تنظیم شده است که با ساعات مراسمات گرامیداشت سردار دل ها در اقصی نقاط کشور تداخل دارد و این موضوع باعث گله مندی هایی از طرف مردم شده است.
 
حال سوال از مسئولین سازمان لیگ برتر اینجاست که چرا چنین مسابقات مهمی دقیقا در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزاری می شود؟! آیا روز دیگری برای برگزاری این مسابقات نبود؟
 
آیا سازمان لیگ برتر فوتبال در روز ۱۳ دیماه از مردمی که در این ساعات می‌خواهند در مراسمات سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند انتظار دارد  برای تماشای مسابقات فوتبال در منزل و پای تلویزیون بمانند!
 
در پایان سازمان لیگ برتر باید دلیل قانع کننده ای برای انجام بازی ها در این روز عزیز اعلام کند یا اینکه زمان بازی‌های را به روز دیگری بیاندازد تا بیش از این احساسات مردم را در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی جریحه دار نکند.
https://naftonline.ir/news/25887/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0