کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در شرکت ملی حفاری ایران

24 آذر 1400 ساعت 23:46

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی، مدیران ارشد، مسئولان، پژوهشگران و فناوران شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این مراسم دکتر محمد علی بیگ زاده مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ضمن بزرگداشت و تبریک هفته پژوهش و فناوری پیرامون فعالیت های این مدیریت در این حوزه توضیحاتی ارائه داد. 

 
وی با اشاره به هم افزایی و همکاری مستمر مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت با دانشگاه ها، مراکز علمی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری، گفت: در نتیجه این تعامل و همکاری های موثر در طی سال های اخیر توفیقات مهمی در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری حاصل شد. 
 
بیگ زاده با اشاره به تاکید مدیریت ارشد شرکت بر توسعه و تقویت مناسبات و ارتباطات با مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان و فناور، افزود: فرهنگ و تفکر پژوهش باید در بخش های و سطوح مختلف شرکت نهادینه شود و از ظرفیت های پژوهشگران و فناوران داخلی و خاصه شرکت نهایت استفاده به عمل آید. 
 
در این مراسم دکتر هادی محمدی رئیس پژوهش و فناوری، دکتر مصطفی صداقت زاده رئیس امور پژوهش و توسعه، دکتر اصغر صادق آبادی رئیس اداره مطالعات و بررسی های فنی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و دکتر عباس روحی رئیس اداره کل مهندسی حفاری شرکت از اقدامات و فعالیت های پژوهشی که در عرصه صنعت نفت و حفاری داشته اند گزارشی اجمالی ارائه و بر بهره گیری از توانمندی های علمی و تخصصی کارکنان خلاق و نوآور شرکت تاکید کردند. 
 
در ادامه این مراسم عبدالله ارزانی به عنوان پژوهشگر برتر و امید علی ممبینی گود اژدر به عنوان فناور برتر سال 1400 شرکت ملی حفاری ایران که براساس شاخص های کشوری برگزیده شده اند، به ارائه خلاصه پژوهش ها و اختراعات خود پرداخته و مورد تقدیر قرار گرفتند.


کد مطلب: 25800

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25800/مراسم-بزرگداشت-هفته-پژوهش-فناوری-شرکت-ملی-حفاری-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir