تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
اداره پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در یک سال گذشته ۱۸ پروژه پژوهشی با مراکز علمی و تحقیقاتی امضا کرده است.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از مجموع پروژه‌های جدید، ۶ پروژه با مراکز علمی و پژوهشی استان خوزستان امضا شده است.
 
با احتساب پروژه‌های گذشته، هم‌اکنون ۳۷ پروژه پژوهشی در بخش‌های مختلف از قبیل حفاری، زمین‌شناسی، فرآورش نفت و گاز، مهندسی بهره‌برداری و دیگر بخش‌های دیگر در حال انجام است.
 
در بخش تحصیلات تکمیلی نیز در یک سال گذشته ۳۸ پروژه جدید با دانشگاه‌های سراسر کشور امضا شد که ۱۴ پروژه آن متعلق به دانشگاه‌های استان خوزستان است.
 
در بخش تحصیلات تکمیلی از ابتدای فعالیت اداره پژوهش و فناوری تاکنون تعداد ۹۴۸ پروژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا خاتمه یافته که از این میان ۷۳ پروژه در مقطع دکترا و ۸۷۵ پروژه در مقطع کارشناسی ارشد است.
 
اداره پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با ساختار کنونی از سال ۱۳۷۹ پایه‌گذاری شده و از آن زمان تاکنون ۱۵۳ پروژه تحقیقاتی خاتمه یافته است.
 
این اداره برای راهبری پروژه‌های پژوهشی در زمینه‌های مختلف، تعداد ۱۵ گروه تخصصی، ۶۵ حوزه تخصصی، ۲۱۲ نفر عضو گروه تخصصی و ۶۰  نفر ناظر پژوهشی را در اختیار دارد.
https://naftonline.ir/news/25769/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0