تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
در ابتدا به توضیح سیم بکسل می پردازیم. در واقع سیم بکسل به نوعی طناب فولادی گفته می شود که از چندین طناب کوچکتر تشکیل شده است. امروزه از سیم بکسل در صنعت به طور گسترده ای استفاده می شود.
مرکز خرید سیم بکسل
مرکز خرید سیم بکسل
در این مقاله به معرفی فروشگاه اینترنتی بلک ابزاربهترین مرکز خرید سیم بکسل در تهران و تامین کننده تجهیزات مورد نیاز صنایع با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه می پردازیمتیم بلک ابزار تنها مجموعه ای است که مستقیماً و بدون واسطه خدمات تخصصی مربوط به سیم بکسل (بافت سیم بکسل، پرس سیم بکسل، اسلینگ، و...)، اتصالات مربوط به سیم بکسل (بست سیم بکسل، شگل، قلاب، مهارکش، چسب وایرلاک، سوکت و ...) و همچنین تجهیزات صنعتی (جرثقیل، وینچ، جک پالت، بشکه گیر و...) را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.
 
خدمات-پرس-سیم-بکسل-بلک-ابزار
 
انواع سیم بکسل

سیم بکسل دارای انواع مختلفی می باشد. هر تنوع از سیم بکسل دارای قابلیت متفاوتی است و برای یک کار خاص استفاده می شود به طور مثال سیم هایی که از هسته فولادی تشکیل شده اند استحکام بالاتری دارند تا سیم هایی که از هسته کنفی تشکیل شده اند اما در مقایسه با سیم های کنفی انعطاف کمتری دارند.این تفاوت ها سبب شده است تا چیزی در حدود 2000 نوع سیم بکسل در صنعت وجود داشته باشد و بسته به نوع هسته، نوع بافت، جنس سیم و روکش آن به دسته بندی های مختلفی از جمله سیم بکسل فولادی، کنفی، گالوانیزه، 8 رشته، 6 رشته، روکش دار و... تقسیم بندی شوند.

صنایع مصرف کننده سیم بکسل

امروزه در تمامی صنایعی که نیاز به جابه جایی بار و اشیاء باشد از انواع مختلف سیم بکسل ها استفاده می شود. برخی از این صنایع که به طور گسترده از سیم بکسل استفاده دارند عبارتند از: صنایع حفاری، نفت و گاز، ماشین آلات معدنی،کشتی‌سازی،خودروسازی، سد سازی، شرکت‌های ساختمانی، صنایع ریلی، جرثقیل‌ها، آسانسورها، صنایع برق، شیلات و ماهیگیری و حتی بیشتر کارگاه ها و کارخانجات صنعتی نیز از سیم بکسل استفاده دارند.

بهترین روش خرید سیم بکسل و تجهیزات صنعتی

امروزه یکی از دغدغه های اصلی کارخانجات و شرکت های بزرگ صنعتی یافتن تجهیزات مورد نیاز خود با کیفیت و قیمت مناسب است تیم بلک ابزار در راستای همین امر اقدام به تامین این ابزار و تجهیزات نموده است و به سبب چندین سال تجربه در این زمینه این ابزار و تجهیزات را می تواند با بهترین کیفیت و قیمت به همراه مشاوره تخصصی قبل از خرید و همچنین راهنمایی فنی پس از خرید ارائه دهد.
اسلینگ-سیم-بکسل-و-یا-زنجیر-بلک-ابزار
معرفی برخی از ابزار و تجهیزات صنعتی

اسلینگ

اسلینگ به ابزاری گفته می شود که ترکیبی است از سیم بکسل، زنجیر و یا حتی طناب با اتصالاتی همچون قلاب، شگل، حلقه، سوکت و... که به صورت سفارشی برای کار و ظرفیت مورد نظر طراحی و ساخته می شود. توجه: برای ساخت اسلینگ حتماً به مراکز با سابقه در این کار مراجعه کنید و حتماً قبل از استفاده اسلینگ را آزمایش کنید فروشگاه بلک ابزار نیز خدمات ساخت اسلینگ را ارائه می دهد.

زنجیر و زنجیر صنعتی

نقش زنجیر را در صنعت نمی توان نادیده گرفت و به وفور می توان استفاده های مختلف آن را دید از استفاده برای جابه جایی تا برای استحکام و... یکی از استفاده های زنجیربه طور مثال استفاده از زنجیر برای اتصال لنگر در کشتی ها می باشد. زنجیر صنعتی نیز همانند زنجیر استفاده ی زیادی در صنعت دارد و بیشتر در دستگاه ها و جهت انتقال نیرو مورد استفاده قرار می گیرد.
تسمه-حمل-بار-بلک-ابزار

تسمه حمل بار

تسمه بارها نیز یکی دیگر از تجهیزات صنعتی به حساب می آیند که در برخی شرایط حساس که استفاده از سیم بکسل و یا زنجیر می تواند به بار آسیب وارد کند از این تسمه بارها استفاده می شود. تسمه بارها از ترکیب در متراژ و ظرفیت های مختلفی از 0.5 تن الی 20 تن و در تنوع های چینی درجه 1، درجه 2، ایرانی و...موجود می باشند.
وینچ-برقی-بلک-ابزار
جرثقیل دستی و برقی و بالابرها

وقتی که از تجهیزات صنعتی صحبت می کنیم ناخودآگاه جرثقیل های دستی و برقی و بالابرها به ذهنمان خطور می کنند که از نقش بسازایی در صنایع برخوردارند و بدون آن ها واقعاً کار سخت و کند خواهد بود. نسل جدید این جرثقیل ها وینچ ها هستند که با این که به تازگی در بازار عرضه شده اند اما با استقبال فوق العاده ای روبه رو شدند که به دلیل قیمت و کارایی مناسب این دستگاه ها می باشد. بزرگترین ایرادی که به وینچ ها وارد است ظرفیت بار پایین آن ها می باشد. از وینچ های برقی در ساختمان سازی تحت عنوان بالابر برقیاستفاده می شود.
جک-پالت-بلک-ابزار
جک پالت

جک پالت ابزاری است که طراحی شده است برای جابه جایی بار به وسیله پالت و با توجه به قیمت مناسبی که در مقایسه با لیفتراک دارد مورد توجه و محبوبیت بسیاری از شرکت ها، کارخانجات و انبار های کوچک و بزرگ قرار گرفته است. جک پالت ها دارای انواع و تناژهای مختلفی هستند.

تهیه ابزار و تجهیزات صنعتی

فروشگاه اینترنتی بلک ابزار با سال ها سابقه در تامین ابزار و تجهیزات صنعتی و بسیاری از ابزار و تجهیزات مورد نیاز صنایع که به سختی در کشور یافت می شوند سعی کرده است تا به پیشرفت صنعت کشور به سهم خود کمک کرده باشد. برای دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید هر یک از ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود با کارشناسان زبده ما در بخش فروش تماس حاصل نمائید.
02155436700 - 02155436800
09129535628
https://naftonline.ir/news/25750/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0