تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
ادامه مبارزه حراست NISOC با سارقین لوله های نفتی؛

شناسایی و ضبط ۲ انبار بزرگ لوله های سرقتی نفت در کارون و رامهرمز

پس از کشف انبار لوله های مسروقه توسط حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در روز گذشته، امروز نیز دو انبار بزرگ لوله های نفتی در شهرستان‌های کارون و رامهرمز توسط حراست شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون شناسایی شد.
کشف لوله های سرقتی در نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
کشف لوله های سرقتی در نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، پس از کشف انبار لوله های مسروقه توسط حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در روز گذشته، امروز نیز دو انبار بزرگ لوله های نفتی در شهرستان‌های کارون و رامهرمز توسط حراست شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون شناسایی شد.
 
با کار اطلاعاتی صورت گرفته توسط حراست هاي کارون و مارون دو انبار بزرگ دپوی لوله های مسروقه شرکت نفت و اتصالات راه آهن در شهرستانهای کارون و رامهرمز شناسایی و بیش از ۲۰ تن لوله سرقتی به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.
 
دو مالخر نیز در این خصوص توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
 
پس از افزایش قیمت آهن، سارقان با تشکیل گروه های مسلح با استفاده از تاریکی شب و در مناطق صعب‌العبور و بیابانی اقدام به سرقت خطوط لوله غیر جریانی میکنند که با تلاش جهادگونه پرسنل حراست مناطق نفتخیز جنوب تعداد زیادی از سارقان و مالخران دستگیر و به مقامات قضایی تحویل گردیدند.
 
همچنین در شب گذشته یک دستگاه تانکر پس از سرقت ۳۰ هزار لیتر نفت خام به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان کارون توسط نیروههای حراست نفت توقیف و تحویل مقامات قضایی گردید.
https://naftonline.ir/news/25716/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0