کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانلود سریال ایرانی خط مقدم با لینگ مستقیم و رایگان

15 آذر 1400 ساعت 23:37

سریال خط مقدم یک سریال جذاب ایرانی است که اولین قسمت آن روز دوشنبه ۱۵ آذرماه سال ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما پخش شد.


سریال خط مقدم

 سریال خط مقدم یک سریال ایرانی است که از روز یکشنبه ۱۵ آذرماه سال ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما پخش شد این سریال هر شب ساعت ۲۲ پخش می شود.

بازیگران سریال

از بازیگران این سریال ایرانی می توان به آقای حسام حسنی غزاله اکرمی آفرین‌عبیسی حسین عارفی و بهزاد خلج اشاره کرد همچنین در این سریال ایرانی تعدادی بازیگر عرب زبان از کشور سوریه حضور خواهند داشت.

کارگردان سریال خط مقدم

 کارگردان سریال زیبای ایرانی خط مقدم آقای شهریار بحرانی از کارگردانان مطرح سینمای ایران می باشد و از آثار این کارگردان می توان به فیلم ملک سلیمان و آفتاب نیمه شب اشاره کرد.

دانلود و مشاهده آنونس سریال خط مقدم

شهید طهرانی مقدم 

 این فیلم روایتی از دوران حساس و پر التهاب سال‌های ۶۳ تا ۶۵ دوران دفاع مقدس درباره شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را نشان میدهد.


خلاصه داستان سریال خط مقدم

 در خلاصه داستان سریال تلویزیونی خط مقدم که در اصل در خصوص قهرمانی ها و فداکاری های شهید طهرانی مقدم ساخته شده است آمده است این فیلم سرگذشت مردان بلندبالایی است که پس از پاییز ۱۳۶۳ با تلاش و مشقت در روزگار تنهایی و مظلومیت مجاهدانه جنگیدند. در ابتدای این فیلم نشان داده می شود که گروهی از سربازان جان برکف جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس جهت آشنایی با تکنولوژی های موشکی وارد کشور سوریه می شوند.

عوامل تولید سریال
کارگردان این سریال شهریار بحرانی می‌ باشد هچنین آقای مجید حقیقی تهیه‌کننده این سریال می باشد و محمد حاتمی به عنوان بازیگردان این سریال  مورد استفاده قرار گرفته است.


 دانلود سریال خط مقدم با لینک مستقیم

جهت دانلود سریال کلیک کنید


کد مطلب: 25704

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25704/دانلود-سریال-ایرانی-خط-مقدم-لینگ-مستقیم-رایگان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir