کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خنده دار ترین سریال ایرانی

دانلود سریال ایرانی جوکر با لینک مستقیم

14 آذر 1400 ساعت 0:47

سریال جوکر از سریال های جذاب و بسیار خنده دار ایرانی در سیستم نمایش خانگی می باشد که کارگردان آقای حامد میرفتاحی است.


سریال زیبا و خنده دار جوکر

 نمایش سریال جوکر با کارگردانی حامد میرفتاحی از اوایل آذر ماه از سیستم نمایش خانگی فیلمو آغاز شد.

 این سریال پس از پخش اولین قسمت طرفداران زیادی در بخش نمایش خانگی پیدا کرد و بسیاری از افراد این سریال را در اقصی نقاط کشور و جهان را دنبال می کنند.

دانلود رایگان سریال ایرانی جوکر

 امکان دانلود download رایگان سریال ایرانی جوکر میسر نمی باشد و مخاطبین این سریال جذاب یا باید آن را از طریق سیستم نمایش خانگی فیلیمو تماشا کنند یا از طریق سایت های مجاز به خرید آن بپردازد.  لازم به ذکر است سایت ها نمی توانند این سریال را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهند.

بازیگران سریال جوکر

 این سریال دارای هشت بازیگر مطرح سینمای ایران و تلویزیون می باشد و از جمله این بازیگران می‌توان به امین‌حیایی سام درخشانی امیر مهدی ژوله بیژن بنفشه خواه هومن حاجی عبداللهی امیر کاظمی سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه اشاره کرد.

زمان پخش جوکر

 قسمت های سریال جوکر روزهای شنبه راس ساعت ۸ صبح منتشر خواهد شد به محض انتشار قسمت جدید می توانید از طریق فیلیمو این سریال را تماشا کنید یا از طریق سایت های مجاز به خرید قسمت جدید و دانلود آن اقدام نمایید.

 علاقه مندان به سریال ایرانی جوکر می توانند جهت خرید و تماشای این سریال به لینک زیر مراجعه نمایند:

خرید 

 مجدداً دقت نمایید و حتماً برای مشاهده این سریال باید از طریق سایت ها اقدام به خرید سریال و لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت لازم به ذکر است گذاشتن لینک دانلود رایگان این سریال در سایت ها ممنوع می باشد از هموطنان عزیز نیز خواهشمندیم برای حمایت از آثار ارزشمندی مانند این سریال حتماً از طریق سایت های مجاز اقدام به خریداری آن نمایند.


کد مطلب: 25680

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25680/دانلود-سریال-ایرانی-جوکر-لینک-مستقیم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir