تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
نمایشگاه ایران متافو از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی است که طی سال‌های گذشته، به محلی برای ارتباط نزدیک تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فولاد و مشتقات آن تبدیل شده است.
ایران متافو
ایران متافو

حضور در نمایشگاه ایران متافو آیرومارت

هر ساله نمایشگاه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف علم، تکنولوژی، صنعت و ... برگزار می‌شود. علاوه‌ بر تاثیر به‌سزایی که این دورهمی‌های سالانه بر توسعه اقتصادی جوامع دارد، محل بسیار خوبی برای تبادل اطلاعات و آگاهی از جدیدترین‌ دستاوردهای هر حوزه نیز به شمار می‌رود.
پس از شیوع ویروس کرونا در جهان که بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را با مشکل مواجه کرد، نمایشگاه‌ها نیز از محدودیت‌های به وجود آمده، ضربه خوردند. پس از واکسیناسیون عمومی، انتظار می‌‌رود که بار دیگر رونق به برگزاری و استقبال از نمایشگاه‌ها بازگردد.

نمایشگاه ایران متافو از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی است که طی سال‌های گذشته، به محلی برای ارتباط نزدیک تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فولاد و مشتقات آن تبدیل شده است. شرکت بازرگانی فولاد آیرومارت به عنوان تامین کننده انواع آهن‌آلات، از شما دعوت به عمل می‌آورد تا همراه این مجموعه در هجدهمین نمایشگاه ایران متافو باشید.


همراه با نمایشگاه ایران متافو

سال‌هاست که صنعتگران حوزه معدن و متالورژی برای گفتمان و به اشتراک گذاشتن اکتشافات، اختراعات و دیگر دستاوردهای خود، در محفلی به نام نمایشگاه ایران متافو گرد هم می‌آیند. شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری آیرومارت نیز در آخرین دوره از این نمایشگاه‌ها، در آذر ماه 1400، در کنار دیگر فعالان حوزه فولاد خواهد بود.

ایران متافو برای اولین بار در سال 1377 برگزار شد. اولین دوره با حضور 81 شرکت کننده داخلی و خارجی به پایان رسید. پس از برگزاری چندین دوره در طول سال‌های گذشته، مجموع شرکت کنندگان در هفدهمین دوره که بهمن 1399 برگزار شد، به 193 افزایش پیدا کرد.

مشارکت‌ کنندگان نمایشگاه متافو در یکی از هفت حوزه زیر فعالیت می‌کنند:
  • آهن و فولاد
    ریخته‌گری، قالب‌ سازی، آهنگری و ماشین کاری
    فلزات غیر آهنی
    معدن و صنایع معدنی
    نسوزها و سرامیک‌های صنعتی
    کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی
    پروژه‌های صنعت و معدن
تنوع حوزه فعالیت شرکت کنندگان نمایشگاه متالورژی، این دورهمی را به رویداد صنعتی جذابی برای علاقه‌مندان به حوزه فولاد و صنایع فلزی وابسته به آن تبدیل کرده است.

حضور آیرومارت در هجدهمین نمایشگاه متالورژی


آیرومارت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران در کنار سایز فعالین حوزه فولاد، حضور دارد. به این ترتیب در روزهای 14 الی 17 آذرماه 1400، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 41 غرفه B1 منتظر حضور گرم شما هستیم.

دسترسی به نمایشگاه متافو


نمایشگاه ایران متافو در تهران، بزرگراه چمران، خیابان سئول، محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. برای دسترسی به محل مذکور به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:
 
  • ایستگاه مترو تجریش
    ایسنتگاه مترو حقانی
    BRT ایستگاه نمایشگاه
     
در صورتی که قصد دارید با ماشین شخصی به محل نمایشگاه مراجعه کنید، می‌توانید از پارکینگ طبقانی استفاده کنید.
 

استعلام قیمت آهن از آیرومارت


ایران در لیست 20 تولیدکننده برتر فولاد جهان قرار دارد. وجود منابع غنی از سنگ آهن و به‌کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید مقاطع فولادی، موجب رسیدن ایران به چنین جایگاهی شده است. استقلال و خودکفایی در تولید بسیاری از آهن‌آلات، از مهم‌ترین دستاوردهایی است که کشور در پنجاه ساله اخیر بدان دست یافته است.

وجود منابع گسترده تامین مقاطع فولاد و آهن در سراسر کشور علی‌ رغم مزایایی که دارد، پای سودجویان را نیز به بازار معاملات باز کرده است. از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق، نبود یک مرجع درست و مطمئن برای استعلام قیمت آهن است. بازرگانی فولاد آیرومارت به دنبال شفاف سازی قیمت‌ها و معاملات، لیست روز قیمت تمامی مقاطع پرفروش وکاربردی را در سایت خود به نشانی www.iromart.com ارائه می‌دهد.

آیرومارت با تامین سبدی متنوع از مقاطع فولادی مختلف، پاسخگوی تمام نیاز صنایع مصرف کننده آهن‌آلات است. تمام کالاهای قابل تامین از این مجموعه، به شرح زیر است:
  • میلگرد
انواع میلگرد ساده و آجدار، میلگرد کلاف و حرارتی، در تمامی سایزهای برندهای ذوب آهن، فایکو و ....
  • پروفیل
عرضه کننده پروفیل z، مبلی، صنعتی و ساختمانی، در ابعاد و سایزهای مختلف
  • تیرآهن و هاش
تیرآهن معمولی یا IPE، تیرآهن هاش سبک و سنگین کارخانجات ذوب آهن، فولاد البرز ایرانیان و ...
  • ورق فولادی
تمام گریدهای آلیاژی ورق سرد و گرم، ورق گالوانیزه، اسیدشویی، عرشه فولادی و ... در ضخامت‌های مختلف به صورت رول و شیت برش خورده
  • نبشی و ناودانی
ارائه سبدی کامل از تمام سایزهای نبشی و ناودانی تولیدکنندگان سراسر ایران
  • لوله
انواع لوله‌های درزدار و بدون درز در ضخامت‌های و طول‌های مختلف
  • استیل
عرضه سبدی کامل از میلگرد، نبشی، ناودانی، ورق، لوله و پروفیل در گریدهای مختلف استیل نگیر، بگیر و نسوز
 

آیرومارت یک کلیک تا خرید آهن!


علاوه بر تامین تمام آهن آلات که پیش از این درباره آن صحبت شد، آیرومارت تمام خدمات مورد نیاز همچون برشکاری، سایزکردن، انبارداری، گالوانیزاسیون، جوشکاری و .... را ارائه می‌دهد. مشورت با افراد متخصص و باتجربه از جمله الزامات هرکاری است. آیرومارت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص، جوان و ماهر، شما را در یک خرید حرفه‌ای و مطمئن همراهی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مجموعه با شماره تلفن 02145306 تماس بگیرید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین سایت به آدرس iromart.com با ما همراه باشید. آیرومارت، یک کلیک تا خرید آهن!
 
https://naftonline.ir/news/25649/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0