کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با دستور مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب؛

كمیته تحقیق و بررسی آتش‌سوزی در شرکت نفت مسجدسلیمان تشکیل شد

8 آذر 1400 ساعت 20:39

با دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب کمیته تحقیق و بررسی حادثه آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشکیل شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، این کمیته تخصصی متشکل از روسا و کارشناسان ادارات HSE و واحدهای مرتبط در ستاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، موظف شد علل وقوع این حادثه را فوراً بررسی و ارائه نماید‌.

 
شایان ذکر است در پی حادثه آتش‌سوزی تعمیرگاه ترابری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، امیر امیدیان از کارکنان پیمانکاری این شرکت، مصدوم و در اثر صدمات ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد.
 
بر اساس اعلام اداره HSE  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، وقوع این حادثه در ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به واحد آتش‌نشانی این شرکت اطلاع داده شد که همزمان ۲ گروه اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و به سرعت حریق مذکور را خاموش ساختند. با توجه به ترافیک شهری و کندی حرکت آمبولانس، برخی همکاران حاضر در صحنه، به صورت خودجوش فرد مصدوم را با خودروی شرکتی به سمت بیمارستان حرکت می‌دهند که البته در مسیر با آمبولانس بیمارستان شرکت نفت مواجه شده و مصدوم را به آن تحویل می‌نمایند.
 
در همان روز، مصدوم حادثه، پس از اقدامات اولیه، به سرعت از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان به بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی اهواز منتقل می‌گردد.
 
اما در پی‌ وخامت حال همکار حادثه دیده، روز سوم آذرماه، مدیرعامل شرکت نفت مسجدسلیمان بنا بر تاکید مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب،  دستور اعزام ایشان به بیمارستان فوق تخصصی سوانح و سوختگی در تهران می‌دهد.
 
پس از امتناع شرکت‌های هواپیمایی و هلیکوپتری از پذیرش مصدوم به دلیل شدت سوختگی، مرحوم امیدیان با یک‌دستگاه آمبولانس ایزوله و پزشک متخصص، به بیمارستان‌ فوق تخصصی سوانح سوختگی تهران اعزام می‌گردد که متاسفانه روز پنجم آذر، به دلیل شدت جراحات ناشی از آتش‌سوزی و علی‌رغم تمامی تلاش‌ها، جان خود را از دست داد.
 
مديرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در پیام‌هایی جداگانه درگذشت او را تسلیت گفتند و مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت، مدیران منابع انسانی و HSE شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیران ارشد نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در مراسم تدفین و ترحیم و یا حضور در منزل مرحوم امیدیان، ضمن اعلام همدردی و تسلیت، از خانواده وی اعلام حمایت نمودند.


کد مطلب: 25599

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25599/كمیته-تحقیق-بررسی-آتش-سوزی-شرکت-نفت-مسجدسلیمان-تشکیل

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir