تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
نفت آنلاین: نمایندگان برای رفع مشکلات فقط وعده می‌دهند!

مجلس : کارکنان عملیاتی نفت زیر خط فقر حقوق می گيرند

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است روا نیست کارگران عملیاتی صنعت نفت زیر خط فقر حقوق بگیرند اما عده‌ای از مدیران حقوق‌های نجومی دریافت کنند.
کارکنان عملیاتی نفت زیر خط فقر | نفت آنلاین
کارکنان عملیاتی نفت زیر خط فقر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، احمد مرادی  با انتقاد از پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مدیران در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز، در مقابل پرداخت حقوق‌های ناچیز کارکنان عملیاتی وزارت نفت، گفت: مجلس به جدیدیت به دنبال ایجاد تعادل میان حقوق‌های نجومی برخی از مدیران نفتی با کارگران و کارکنان عملیاتی این وزارتخانه است در این راستا شخصا و به همراه تعداد دیگری از نمایندگان، درخواست اعمال 234 بر عملکرد پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس را به دلیل بروز برخی سوءمدیریت‌ها را داشته‌ام.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کمیسیون انرژی بررسی وضعیت دریافتی مدیران و کارکنان صنایع پتروشمی را در دست گرفته است و در این راستا از منطقه عسلویه بازدید میدانی داشته و پای درد و دل‌های کارکنان بخش‌های عملیاتی و سکوهای نفتی نشسته‌ایم تا در ادامه بتوانیم دقیق‌تر مشکلات آن‌ها را در کمیسیون پیگیری کنیم.

وی با یادآوری دستور اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی، افزود: از آنجا که رسیدگی به حقوق‌های نجومی برای مردم بسیار مهم است چراکه احساس بی‌عدالتی شدیدتر از میزان فقدان عدالت است و این ریشه در تبعیض دارد، بنابراین باید به موضوع حقوق‌های نجومی برای رفع این مشکل هم رسیدگی کرد و مردم را در جدیت برخورد مجلس با موضوع قانع کرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پرداخت حقوق‌های نجومی در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت باید بررسی شده و در ادامه نسبت به از بین بردن تبعیض‌ها اقدام کرد چراکه روا نیست کارگران عملیاتی صنعت نفت زیر خط فقر حقوق بگیرند اما عده‌ای از مدیران حقوق‌های نجومی دریافت کنند.

◀️ نفت آنلاین : در سال‌های گذشته بارها نمایندگان مجلس از پیگیری حقوق و مزایای کارکنان عملیاتی نفت سخن گفتند، اما در عمل هیچ اتفاقی نیافتاد!!! آقایان نماینده، بالاخص اعضای کمیسیون انرژی بدانند پرسنل عملیاتی نفت در انتظار اقدامات عملی آنها هستند نه مصاحبه های تبلیغاتی! پس بجای وعده های توخالی در عمل کاری برای آنها بکنید.
https://naftonline.ir/news/25568/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
پرسنل نفت
درود بر نفت آنلاین
feedback
Iran, Islamic Republic of
منصور احمدی
تو رو خدا به داد ما پرسنل اقماری قرارداد مدت موقت مناطق نفتخیز جنوب شرکت تعمیر و تکمیل و خدمات فنی چاهها برسید بخدا داریم استثمار میشیم از بردگی فقط یوق گردنمون نیست. اخه14 روز توی بیابون حمالی کنی برا ماهی7 تا8 تومن؟ بخدا این روا نیست. خدا از مسئولین و مسببینش نگذره🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیما
پس بقیه اصلا نمیگیرن
تازه ترين نظرات
0