تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
نائب رییس مجلس توضیح می دهد:

حقوق ها در سال ۱۴۰۱ چقدر افزایش می یابد؟

نایب رئیس مجلس گفت: دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی ۳۷ هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده ۱۰ درصد افزایش یابد.
افزایش حقوق سال آینده | نفت آنلاین
افزایش حقوق سال آینده | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، نیکزاد گفت :متأسفانه دولت دوازدهم به صورت غیرقانونی 37 هزار میلیارد تومان یکی از وزارتخانه‌ها را افزایش داده که این مسئله زمینه نارضایتی برخی کارکنان دیگر شده و به همین منظور از دولت و سازمان برنامه و بودجه انتظار می‌رود حقوق کارکنان در سال آینده 10 درصد افزایش یابد تا نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این که برخی فیش حقوقی نامتعارف دارند نیز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و نیاز است در راستای ساماندهی این وضعیت اقدامات لازم مبنای کار باشد.
https://naftonline.ir/news/25563/
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
حمید
فقط زورتان به حقوق بگیر میرسد مالیات بیشتر /اضافه حقوق کمتر مشکل تورم فقط با حقوق کارکنان دولت میشود $
feedback
Iran, Islamic Republic of
فیروز
لعنت به خودتون و حقوق دادنتون خوزستان نابود کردید همه دارند فرار میکنند از این استان بی صاحب
feedback
Iran, Islamic Republic of
ح س
یعنی اینقدرنظرمردم براتون مهم هست خداازتون نگذره
feedback
Iran, Islamic Republic of
همکار نفتی
بزک نمیر بهار میاد خر بزه با (چمبل خیار) میاد. اگه برای شرکت نفت هم مثل بقیه ادارات و کارکنان دولت قانون اجرا می‌شد الان دولت زورش نمی‌آمد که اینقدر امروز و فردا کنه. اگر قرار بود مبلغی از حقوق مون کسر کنند که به ساعت هم نمکشیدددوبله هم کم میکردن.!!!!!!!!!!!!
0