کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر ملی حفاری از بسیج شهید تندگویان صنعت نفت

7 آذر 1400 ساعت 9:52

 مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: همه کارکنان این شرکت بسیجی هستند زیرا در خط مقدم تولید قرار دارند و برای اعتلای صنعت نفت کشور بی وقفه تلاش می کنند. 


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی با حضور در جلسه صبحگاهی عملیات، ضمن تبریک هفته بسیج، افزود: کارکنان ولایت مدار و خدوم شرکت در این سال ها با وجود محدودیت ها، این شرکت را که دستاورد انقلاب اسلامی است پویا نگاه داشته اند که بسیار ارزشمند است. . 
 
وی اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی در این سازمان نهادینه شده و کارکنان بسیجی شرکت نه تنها در انجام وظایف محوله سازمانی، بلکه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات به مردم در مواقع حوادث غیر مترقبه از طریق پایگاه مقاومت بسیج شرکت، همسو با دیگر دستگاه های اجرایی و امدادی نقش موثری ایفا نموده اند. 
 
 گلپایگانی بسیج را نماد کار و تلاش جهادگونه دانست و با بیان اینکه امروز فضای کار بسیج متفاوت است، گفت: بسیج می بایست در تمامی عرصه ها از جمله کارهای فرهنگی بصورت تخصصی وارد شود و مباحث فرهنگی را در فضای مجازی توسعه دهد. 
 
در این جلسه سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) که به عنوان مهمان ویژه در جمع معاونان میرعامل، مدیران و روسای عملیاتی شرکت حضور داشت، گفت: از پنجم آذرماه سال 1358 که بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد، این نهاد در تمام عرصه ها مانند دفاع مقدس، بازسازی ها، امور فرهنگی و اجتماعی و پاسداری از ارزش های والای انقلاب، نقش بسیار مهمی برعهده داشته است. 
 
وی افزود: کار بسیج جهادی است و عملکرد آن در راستای مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات به اقشار مردم در حوادث سیل سال های اخیر و زمین لرزه ، جمع آوری کمک های مومنانه و همکاری با مدافعان سلامت در مقابله با شیوع ویروس کرونا، دوشادوش با سایر نیروهای امدادی بسیار شاخص بوده است. 
 
سرهنگ ممبینی با اشاره به فعالیت های حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، از عملکرد پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران تقدیر و اظهار کرد: این حوزه در کنار وظایف سازمانی خود، در بخش مسئولیت های اجتماعی در یکی دوسال اخیر بازسازی خانه های آسیب دیده از سیل و زلزله، ساخت و تجهیز مدارس، مراکز درمانی و ... در مناطق مختلف اعم از شهری و روستایی را در کارنامه دارد که با کمک و همیاری پایگاه های بسیج شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت در جنوب محقق گردید. 
 
در این جلسه از سوی شرکت ملی حفاری ایران به پاس زحمات سرهنگ ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت - جنوب) با اهدا لوح سپاس از خدمات ایشان قدردانی به عمل آمد.
 
تصاویر مراسم


کد مطلب: 25562

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25562/تقدیر-ملی-حفاری-بسیج-شهید-تندگویان-صنعت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir