کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولتیماتوم عضو هیئت رئیسه مجلس به مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:

پرونده مسکن مهر نفت اهواز هر چه سریعتر بسته شود

6 آذر 1400 ساعت 13:50

مهندس مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم اهواز در مجلس با حضور در محل پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز از روند تکمیل و تحویل واحدها بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، مهندس مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم اهواز در مجلس با حضور در محل پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز از روند تکمیل و تحویل واحدها بازدید کرد.
 
 در حاشیه این بازدید نماینده اهواز از رضایی مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان خواست تکمیل و تحویل واحدها به اعضا در ماه‌های پیش رو انجام و پرونده پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز هر چه سریعتر بسته شود.
 
لازم به ذکر است هفته گذشته نفت آنلاین در خبری از روند کند اجرای این پروژه بشدت انتقاد کرد و نماینده اهواز نیز در واکنش به این خبر بصورت حضوری از پروژه دیدار و اولتیماتوم نهایی را به سازمان راه و شهرسازی خوزستان دادند.
 
 در پایان این نکته قابل ذکر است این پنجمین دیدار نماینده اهواز از پروژه در یکسال و نیم گذشته بوده است و در پی این بازدید‌ها و پیگیری های انجام شده توسط مهندس یوسفی پیمانکار قبلی خلع ید ، ۲۰۰ واحد جدید به متقاضیان تحویل و قول داده شد حداکثر تا ۷ ماه آینده مابقی واحدها نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شود.
 
◀️ نفت‌آنلاین: پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بمنظور بالابردن انگيزه كاري ونگهداشت كاركنان عملياتي شركتهاي تابعه وزارت نفت در جنوب در راستاي تفاهم نامه في مابين دو وزارت خانه نفت و راه و شهرسازي در سال ٨٨ تعريف كه با گذشت بيش از ۱۲ سال هنوز بيش از ۵۰۰ واحد ان تکمیل و تحویل متقاضیان نشده است و امیدواریم با پیگیری های ویژه انجام شده توسط نماینده اهواز بزودی مابقی واحدها به اعضا که از پرسنل صنعت نفت جنوب هستند تحویل داده شود.

تصاویری از حضور نماینده اهواز در محلس پروژه


کد مطلب: 25553

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25553/پرونده-مسکن-مهر-نفت-اهواز-سریعتر-بسته-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir