تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
درخواست کارکنان قراردادی حفاری از وزیر نفت:

دستور بازگشت آیتم های حقوقی ما را صادر کنید

جمعی از پرسنل قراردادی حفاری با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین ضمن انتقاد از حذف بعضی از آیتم‌های فیش حقوقی خواستار بازگشت حقوق و مزایای خود به روال سابق شدند.
پرسنل قراردادی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
پرسنل قراردادی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
نفت آنلاین | جمعی از پرسنل قراردادی حفاری با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین ضمن انتقاد از حذف بعضی از آیتم‌های فیش حقوقی خواستار بازگشت حقوق و مزایای خود به روال سابق شدند؛ لازم به ذکر است هفته گذشته نیز نفت آنلاین با تیتر "بجای نجومی بگیران حقوق و مزایای پرسنل عملیاتی قراردادی کم شد!!!" به موضوع کاهش حقوق و مزایای پرسنل قراردادی اقماری صنعت نفت پرداخته بود.
 
◀️ نفت‌ آنلاین : بدون اغراق کار در مناطق عملیاتی نفت و گاز از مشاغل سخت و خطرناک در تمام دنیا است ، گرمای بیش از حد هوا، هفته ها دوری از خانواده، خطرات جانی، ١٢ ساعت کار مفید در هر شیفت کاری و نبود امکانات رفاهی و بهداشتی در محل کار و... و موارد دیگر از عوامل سختی این کار است؛ امیدواریم مسئولین مربوطه این مشکلات را درک کنند و هر چه سریعتر نسبت به رفع موضوعات پیش آمده اقدام ومجددا آرامش فکری را به پرسنل قراردادی اقماری بازگردانند؛ لازم به ذکر است در گذشته بعلت آیتم های انگیزشی کار در مناطق عملیاتی بسیار جذاب‌تر بود.
 
تصویر پیام ارسالی 
حفاری nidc
https://naftonline.ir/news/25552/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
امین
مظلوم قراردادی بیکس قراردادی
feedback
Iran, Islamic Republic of
نبی
بی صاحب پیمانکاری بی صاحب ارکان ثالثی
0