تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی،  درگذشت مرحوم امیر امیدیان، از همکاران ترابری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان را تسلیت گفت‌.  
پیام دانشی در پی درگذشت یکی از کارکنان نفت مسجدسلیمان
به گزارش نفت آنلاین،  در پیام مهندس علیرضا دانشی آمده است:
 
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
درگذشت تاسف‌بار مرحوم امیدیان، از همکاران عزیز شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان که در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی حین کار به وقوع پیوست، موجب اندوه فراوان اینجانب و همه همکاران خانواده مناطق نفتخیز جنوب گردید.
 
از نخستین لحظات وقوع این حادثه تلخ، به صورت موکد از مدیر عامل و همکاران ذی‌ربط در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خواسته شد که نهایت تلاش خود را در جهت درمان موثر مرحوم با حمایت ستاد مناطق نفتخیز و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به انجام برسانند؛ اما متاسفانه با وجود تمام تلاش آن همکاران و اعزام سریع مرحوم به مراکز درمانی فوق‌تخصصی سوختگی در اهواز و سپس تهران، به علت شدت جراحات، در این مسیر توفیق حاصل نگردید.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه همکاران شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و علی‌الخصوص خانواده داغدار امیدیان و طلب آمرزش و آرامش برای روح آن همکار عزیز، بر لزوم حمایت همه‌جانبه از خانواده ایشان تاکید می‌نمایم.
 
همچنین ضروری است گزارش تحلیلی تعیین علت حادثه به اینجانب ارائه و راهکارهای پيشگيری از تکرار چنین حوادثی با مشارکت ادارات ذی‌ربط تعیین و ابلاغ گردد».
 
بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، امیر امیدیان، جوشکار اداره تعمیرات خطوط لوله شرکت نفت و گاز  مسجدسلیمان که در حادثه آتش سوزی تعمیرگاه ترابری این شرکت دچار سوختگی شدید شده بود امروز (جمعه، ۵ آذرماه) در بیمارستان فوق تخصصی سوانح سوختگی تهران جان به جان آفرین تسلیم  کرد.
https://naftonline.ir/news/25549/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0