تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
بخشنامه شماره 26 ( بیست و شش) گروه صنعتی ایران خودرو جهت فروش محصولات این شرکت در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
ثبت نام مرحله شماره 26 / بیست و شش ایران خودرو
ثبت نام مرحله شماره 26 / بیست و شش ایران خودرو

زمان انتشار بخشنامه بیست و ششم / 26

بخشنامه شماره 25 ایران خودرو جهت فروش محصولات این شرکت در روز 18 آبانماه 1400 منتشر شد . در این بخشنامه خودروهای رانا ، پژو 207 ، دنا پلاس و پژو 206 جهت فروش عرضه شدند.

لازم به ذکر است پس از ثبت نام متقاضیان قرعه کشی نیز انجام شد و اسامی برندگان پیش فروش محصولات با موعدهای 90 روزه و 45 روزه مشخص شد.

با توجه به پایان ثبت نام مرحله 25 پیش بینی می شود اطلاعیه ثبت نامی 26 ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه در نیمه اول آذرماه منتشر شود.

چه محصولاتی در مرحله 26 ثبت نامی عرضه می شود؟

بر اساس پیگیری های صورت گرفته خودروهای پژو 207 ، پژو 206 ، پژو 405 بنزینی و سمند در اطلاعیه ثبت نامی شماره بیست و شش جهت فروش عرضه خواهند شد.

قیمت محصولات ایران خودرو در مرحله 26

بر اساس کسب اطلاع صورت گرفته قیمت محصولات ایران خودرو در مرحله بیست و ششم طرح پیش فروش ایران خودرو تغییری نخواهد کرد و مانند مرحله قبل خواهد بود.

شرایط فروش محصولات

شرایط فروش نیز در مرلحه 26 همانند مراحل قبلی فروش ایران خودرو در سال های گذشته است . از جمله این شرایط می توان به نداشتن پلاک فعال راهنمایی و رانندگی ، عدم خرید خودرو در 48 ماه گذشته ، داشتن گواهینامه راهنمایی و رانندگی و .. اشاره کرد.

نحوه ثبت نام

متقاضیان پس از انتشار بخشنامه می توانند به سایت فروش ایران خودرو مراجعه کنند . لازم به ذکر است به محض انتشار بخشنامه شماره 26 طرح پیش فروش ایران خودرو فایل پی دی اف pdf آن در همین پست منتشر خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/25508/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0