تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
اوضاع فروش نفت خوب شده است؛

اخبار خوب نفتی رئیس جمهور

رئیس‌جمهوری گفت: هر روز که از عمر دولت می‌گذرد به پیشرفت کشور امیدوارتر می‌شوم و یقین دارم که گشایش‌های جدی در مسائل مختلف از جمله مالی، فروش نفت و ... ایجاد شده است، به هیچ‌کس هم در دنیا باج ندادیم.
سید ابراهیم رئیسی | نفت آنلاین
سید ابراهیم رئیسی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  به نقل از ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی در دیدار بسیجیان نهاد ریاست جمهوری و سازمان‌های تابعه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز دشمنان به‌خوبی متوجه شدند که ایران در موضع اقتدار ایستاده است و این اقتدار را از خون شهیدان خود داریم و اجازه نمی‌دهیم آثار خون شهدا از بین رود.
 
وی اصلاح نظام اداری و تلاش برای تقویت کارآمدی در سازمان‌ها و اداره‌ها را ضروری دانست و گفت: کارآمدی در سیستم اداری به این است که کارکنان نسبت به وظیفه خود شناخت کامل داشته باشند و با احساس مسئولیت و محبت نسبت به رفع مشکلات مردم و ارباب رجوع عمل کنند.
 
رئیسی‌جمهوری با تأکید بر اهمیت روحیه مسئولیت‌پذیری انسان در نهاد خانواده و جامعه، اظهار کرد: در فرهنگ دینی، همه مسئول هستند و باید نسبت به مسائل اطراف خود احساس مسئولیت کنند و همه وظیفه داریم برای ترویج عدالت، صفا و صمیمیت، امانت‌داری، گسترش خوبی‌ها و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.
 
رئیسی افزود: برخورداری از روحیه مسئولیت‌پذیری اجازه نمی‌دهد تا انسان نسبت به اطراف خود و مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد.
 
وی با انتقاد از نارسایی‌ها و مشکلات موجود در سیستم اداری کشور، گفت: بی‌شک اگر نظام اداری کشور از روحیه بسیجی برخوردار باشد، شاهد بسیاری از مشکلات و ناکارآمدی موجود نخواهیم بود، بنابراین برای کارآمدی نظام اداری، لازم است این روحیه را ترویج و گسترش دهیم.
 
رئیس‌جمهوری وظیفه‌شناسی و عمل به وظیفه را مورد تأکید قرار داد و گفت: همه باید وظیفه خود را به‌درستی بشناسند و به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهند و در اصول فکری حضرت علی (ع) اگر کسی در سنگر وظیفه‌شناسی و عمل به وظیفه‌ خود فوت کند این فرد دارای درجه شهادت است.
 
رئیسی با تأکید بر اینکه با روحیه بسیجی می‌توان مشکلات کشور را برطرف کرد، گفت: تفاوت و وجه امتیاز نظام اداری ایران اسلامی با دیگر کشورها برخورداری از روحیه بسیجی است.
 
وی با بیان اینکه با پیشرفت در ابعاد مختلف، روزهای روشنی برای کشور انتظار می‌کشیم، تصریح کرد: باید با روحیه بسیجی و همت و کار مضاعف در مسیر رفع مشکلات و ایجاد گشایش حرکت کنیم و بی‌تردید اگر درست حرکت کنیم، یاری خداوند نیز برای جبهه حق حتمی خواهد بود.
https://naftonline.ir/news/25501/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Japan
سلام لطفا"تعدیل مدرک ایثارگران وجانبازان کسی پیدا نمی شودبفرمائیدچراانجامش نمی دهید دنبال چه هستیدبجز دولت قبل دولت جدیدهم کسی نیست بفرمائید منتظرچه هستید این همه طولش میدهید باتشکر
0