کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بمناسبت هفته بسیج انجام شد؛

صبحگاه مشترک بسیجیان صنعت نفت در جنوب+تصاویر

2 آذر 1400 ساعت 15:35

همزمان با گراميداشت هفته بسيج، صبحگاه مشترك بسيجيان حوزه مقاومت شهيد تندگويان(وزارت نفت-جنوب) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، ملی حفاری و ... ، سه‌شنبه دوم آذرماه در محل اين حوزه برگزار شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از  پايگاه اطلاع‌رسانی نفتخيز، در اين مراسم سردار نعمت‌الله باقری جانشين فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به رشادت‌های بسيجيان در ۸ سال دفاع مقدس گفت: آمار شهدا، جانبازان و رزمندگان بسيجی نشان‌دهنده حضور گسترده آنها در دفاع از كشور است و علاوه بر آن در حوزه‌های ديگر از جمله محروميت‌زدايی، اقتصاد مقاومتی، كمك به دولت در ريشه‌كنی بيماری كرونا و خدمت صادقانه و بي‌منت به مردم، نقش بی‌بديلی را ايفا می‌كنند.

 
وی افزود: ولايتمداری بسيجيان شاخصی‌است که باعث شده هيچگاه دچار ياس و نااميدی نشوند و در مأموريت‌های مختلفی كه به آنها محول می‌شود همواره موفق و سربلند باشند.
 
در اين مراسم سرهنگ پاسدار عباس ممبينی فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان گزارشی در خصوص مهمترين فعاليت‌های اين حوزه طی يكسال اخير ارائه داد.
 
وی با اشاره به نقش حوزه مقاومت بسيج شهيدتندگويان در عرصه‌های گوناگون گفت: امدادرسانی به مردم در سيل سال ۱۳۹۸ و كمك به اسكان موقت و دائم سيل‌زدگان، افتتاح نقاهتگاه بيماران مبتلا به كرونا و مركز تجميعی واكسيناسيون در محل حوزه، برگزاری چندين رزمايش كمك‌های مومنانه از مواردی است كه نشان‌ می‌دهد بسيجيان صنعت نفت همواره پای كار بوده‌اند.
 
در پايان اين مراسم كه مديرعامل، مديران و روسای ستادي شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب، مديران‌عامل شركت‌های بهره‌برداری نفت و گاز كارون و مارون، مديرعامل شركت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان، مديرعامل شركت نفت و گاز اروندان و مديرعامل شركت ملی حفاری ايران حضور داشتند از بسيجيان برتر پايگاه‌های مقاومت بسيج ادارات و شركت‌ها تجليل شد.
 
همچنين مهندس عليرضا دانشی مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با اهدای لوح سپاس از زحمات سرهنگ ممبينی فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان قدردانی كرد.

تصاویر اختصاصی نفت آنلاین 
















 













کد مطلب: 25496

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25496/صبحگاه-مشترک-بسیجیان-صنعت-نفت-جنوب-تصاویر

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir