تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) اقدامات این حوزه را به مناسبت هفته بسیج تشریح کرد.
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان | نفت آنلاین
حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، سرهنگ پاسدار عباس ممبینی روز شنبه(۲۹ آبان ۱۴۰۰) در نشست خبری با حضور خبرنگاران استان خوزستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در هرجایی که جامعه نیاز داشته باشد وارد عمل شده و منشاء خیر و برکت برای مردم بوده است.
 
وی با اشاره فعالیت گروه‌های جهادی بسیجیان این حوزه گفت: حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در دوران سیل استان خوزستان در زمینه امداد و نجات، اسکان دایم و موقت سیل زدگان در منطقه سوسنگرد و الهایی و بامدژ و همچنین ساخت ۱۰ منزل مسکونی در مناطق سیل زده حضور فعال داشت.
 
سرهنگ ممبینی افزود: تعمیر و بازسازی۲۰ باب منزل مسکونی در منطقه کوی شهید سلیمانی(منبع آب اهواز)  از دیگر اقدامات این حوزه طی یکسال اخیر بوده است.
 
وی گفت: در شرایط همه‌گیری کرونا نیز حوزه بسیج شهید تندگویان اقدامات زیادی انجام داده است که از جمله آنها اختصاص سالن ورزشی این حوزه به نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی بوده و این سالن از ابتدای تیرماه امسال تاکنون به مرکز تجمیعی واکسیناسیون تبدیل شده است.
 
سرهنگ ممبینی افزود: همچنین باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب، ۹ هزار جلد کتاب چاپ و در اختیار مسوولان خوزستان قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه این حوزه در بحث محرومیت زدایی در منطقه غیزانیه و صفیره اقدامات خوبی انجام داده است گفت:  در پی زلزله اخیر اندیکا نیز ملزومات مورد نیاز مردم شامل چادر و پتو و موادغذایی و فنس به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به این منطقه ارسال شد.
 
سرهنگ ممبینی افزود: حوزه بسیج شهید تندگویان همچنین در ۱۷ مرحله نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اقدام نموده که کمک‌های جمع‌آوری شده از حوزه و پایگاه‌های تابعه در قالب ۲۱ هزار بسته معیشتی به مبلغ حدود ۵میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در اختیار نیازمندان گذاشته شده است.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) گفت: این حوزه همچنین در ایام اربعین امسال خدمات مختلفی را با استفاده از ناوگان حمل و نقل شرکت نفت در مرز شلمچه به زائران ارائه داده و از زائران پذیرایی نمود.
 
وی در ادامه به برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج اشاره و بیان داشت: برگزاری برنامه‌های ورزشی از جمله پیاده‌روی، تیراندازی و دارت داخل سالن، اهدای خون، دیدار با خانواده شهدا، نمایشگاه عکس و کتاب، مسابقه فرهنگی و بهره‌برداری از یادمان شهید گمنام در آموزش علوم و فنون اهواز از جمله برنامه‌های این حوزه در هفته بسیج است.
https://naftonline.ir/news/25471/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0