کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قابل توجه پرسنل صنعت نفت؛

مروری بر مهمترین اخبار نفت آنلاین ویژه کارکنان صنعت نفت کشور

27 آبان 1400 ساعت 20:24

بخش زیر مروری بر مهمترین اخبار منابع انسانی صنعت نفت را نشان می دهد.


1⃣ بند واو | کار تبدیل وضعیت مشمولین بند و در حال انجام است و از شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت خبر می رسد پرسنل در حال گزینش و مراجعه به طب صنعتی هستند. تا قبل از پایان سال ۱۴۰۰ احکام ۵۴۰۰ نفر از مشمولین صادر خواهد شد‌.

 
2⃣ بند دال | در تاریخ ۱۲ آبانماه جلسه دیوان عدالت اداری و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس و معاون منابع انسانی نفت در خصوص اجرای بند د برگزار شد؛ طبق اعلام امیر آبادی قرار شد دیوان بعد از ۱۵ روز نظریه مشورتی خود را در خصوص اجرای این قانون اعلام کند که با احتساب این موضوع احتمالا هفته آینده نظریه دیوان اعلام خواهد شد.
 
3⃣ حق الزحمه بهره وری | با حقوق آبانماه به پرسنل نفت پرداخت خواهد شد؛ پرسنل غیررسمی نفت بر اساس فرمول جدید دریافت خواهند کرد.
 
4⃣ تعدیل مدرک | طبق اعلام معاون وزیر نفت در منابع انسانی بیش از ۵۰۰ تقاضای تعدیل مدرک که مربوط به کارکنان ملی نفت و ملی گاز بوده است رسیدگی شده و رسیدگی به دیگر تقاضاهای مربوط به دیگر شرکت‌ها نیز در دستور کار قرار دارد؛ البته بسیاری از کارکنان شرکت های نفتی در جنوب نسبت به عدم اجرای بند ه بخشنامه جديد وزارت در خصوص تعدیل مدرک بشدت انتقاد کردند.
 
5⃣طرح توانمندسازی | مقرر شده است طبق تعهدهای ایجادشده مبنی بر انجام مصاحبه فنی - تخصصی، افراد پذیرفته شده در آزمون توانمندسازی پرسنل قراردادی برای تبدیل وضعیت به قرارداد مدت‌معین (طبق نیازهای سازمان محل اشتغال فرد)، از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به شرکت‌های اصلی معرفی شوند.
 
6⃣ فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت | فرآیند مصاحبه استخدامی تمام ۱۴۴۹ نفر فارغ‌التحصیل باقیمانده گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت بزودی آغاز می شود، همچنین وزارت نفت قول داد تا پایان سال اکثریت این افراد در برابر نیازهای استخدامی جذب و به‌کارگیری خواهند شد.
 
7⃣ اجرای طرح ۱۴_۱۴ در پارس جنوبی | شنیده ها حاکی از آن است که پس از نامه معاون وزیر نفت این طرح در بعضی از شرکت ها اجرایی شده ، اما پرسنل بعضی از شرکت ها نیز همچنان نسبت به عدم اجرای طرح ۱۴_۱۴ گله مند هستند.
 
8⃣ واکسیناسیون کارکنان نفت | از شرکت های نفتی خبر می رسد پس از ابلاغ بخشنامه ممنوعیت ورود افراد واکسن نزده به شرکت های نفتی ، بعضی از شرکت ها از ورود این دسته از پرسنل به محل کار جلوگیری کردند؛ همچنین شنیده شده از اول آذرماه بصورت جدی از ورود افرادی که واکسن نزده اند به شرکت ها جلوگیری خواهد شد.
 
9⃣ شاغلین مناطق جنگی | بعضی از منابع خبری مدعی شدند در روزهای آینده مجلس موضوع ایثارگری شاغلین مناطق جنگی را بررسی خواهد کرد و در صورت تصویب دو سوم زمان خدمت در مناطق جنگی بعنوان خدمت داوطلبانه محسوب خواهد شد؛ هنوز منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است.
 
🔟 وام مسکن کارکنان نفت | علی‌رغم وعده های داده شده همچنان از پرداخت وام مسکن پرسنل نفت خبری نیست و هنوز خبر موثقی از زمان اعطای وام به پرسنل نفت بدست نیامده است!!!


کد مطلب: 25439

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25439/مروری-مهمترین-اخبار-نفت-آنلاین-ویژه-کارکنان-صنعت-کشور

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir