تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت خواست که اعلام کند چه تعداد از افراد شاغل در وزارت نفت، بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت ماهیانه دریافت می کنند.
وزارت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به جواد اوجی وزیر نفت به شرح زیر است:
 
«جناب آقای مهندس اوجی، وزیر محترم نفت
 
با سلام و احترام
 
اقدام جنابعالی در توقف شکایت از خبرنگارانی که وظایف خبری خود را انجام داده بودند، کاری شایسته و ارزنده بود. اینک باتوجه به انتشار فیش حقوقی یکی از کارکنان آن مجموعه از سوی برخی رسانه های کشور، خواهشمند است دستور فرمایید به طور دقیق و با صراحت به اینجانب اعلام شود که چه تعداد از افراد شاغل در وزارت نفت، رقمی بیش از ۳۰ میلیون تومان به صورت ماهیانه دریافت می کنند.
 
این درخواست در راستای اصل  ۸۶ و ۸۸  قانون اساسی از جنابعالی سوال می شود و انتظار می رود که با توجه به ساختار اتوماسیون در آن وزارتخانه در کمتر از ۴ روز پاسخ مزبور در اختیار اینجانب قرار گیرد.
 
بدیهی است قبل از طرح هرگونه سوال نمایندگان از وزرا، شایسته است که سوالات به صورت مکتوب مطرح شود و در صورت عدم پاسخگویی، به صورت سوال در کمیسیون و صحن علنی مطرح گردد.
 
از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم.»
 
چند روز پیش مقتدایی در نامه ای به وزیر نفت خواستار شد که در راستای حمایت از خبرنگاران با لحاظ کردن مصالح مرتبط با افکار عمومی، دستور توقف شکایت از خبرنگار (خوزستانی) صادر کند؛ خبرنگار خوزستانی در صفحه شخصی خود در توییتر ادعا کرده بود که بعد از انتشار نامه مربوط به استخدام های غیرقانونی در وزارت نفت، این وزارت خانه از او شکایت کرده است.
 
بعد از آن، مازیار هوشمند رییس خانه مطبوعات با انتشار توییتی اعلام کرد وزارت نفت شکایت خود از خبرنگار خوزستانی و سایر شکایت ها از رسانه ها را پس گرفته است.

◀️ نفت‌ آنلاین : طبق اطلاعات این رسانه خبری همه پرسنل نفت (رسمی ، قراردادی و پیمانکاری ) حقوق و مزایایی بسیار پایین تر از این مبلغ دریافت میکنند و دریافتی بالای ۳۰ میلیون تومان فقط مربوط به بعضی از مدیران آنهم با سوابق بالا و آن دسته از نمایندگان مجلسی است که در سالیان قبل با رتبه های بالا به وزارت نفت منتقل شده اند می باشد؛ با این تفاسیر پیشنهاد می شود این نماینده محترم مجلس از وزیر نفت سوال می‌کردند چه تعداد از پرسنل نفت حقوق و مزایایی به مراتب پایین تر می گيرند! همچنین امیدواریم ایشان در خصوص دریافتی سایر ارگان‌ها مانند وزارت بهداشت ، بانک ها ، وزارت نیرو، وزارت صمت و ... نیز از دست اندرکاران این سازمان ها سوال کنند.
توییت نوشت | twitter | حقوق و مزایای پرسنل نفت
توییت نوشت | twitter | حقوق و مزایای پرسنل نفت
https://naftonline.ir/news/25339/
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بیطرف
با سلام
افرادی که قواعد بازی بلدند علت گیر دادن های این روزهای مجلس را به وزارت نفت می دانند
این که نمی شود چنانچه نفر شما پست نگرفت بیایید با اختیارات قانونی که در اختیار دارید وزیر را زیر سئوال ببرید.

آقای نماینده چرا از آقای زنگنه نپرسیدید به رئیس دفترش چقدر پرداخت میکرد و یا به ی مشت افراد فصیل شده ای که در شرکتها به اسم های مختلف جا کرد چقدر پرداخت کرد .
در ثانی شما فقط یک روز بیا تو دکل یا سکو کار کن یا تو محیط آلوده پالایشگاه ببینم زیر ۵۰ میلیون پیگیری
نمایندگان محترم مجلس بجز معدود افراد ستادی نفت که بدلیل تجربه کاری یا اواخر عمر کاری ستاد نشین شده اند اغلب هم کارای ما پول خونشان را می گیرند
حالا که می خواهید آمار بگیرید لطفا آمار فوتی ها بعد از بازنشستگی نفت رو هم بگیرید بعد متوجه می شوید همکاران ما اغلب بدلیل عارضه های ریوی و...دوران پس از بازنشستگی را درک نکردند
feedback
Iran, Islamic Republic of
? مفت خورده این نماینده
feedback
اتفاقا جا دارد اين نماينده محترم از وزارت نفت سوال كنند تعداد نمايندگاني كه در وزارت نفت از طريق رانت و زد و بند وارد صنعت نفت شده اند چند نفر هستند .
feedback
Romania
احمد
باسلام نماینده محترم مجلس لطفا چرا تاکنون از زحمات پرسنل نفت تشکر نشده آنهایی که عمری در بدترین و کثیف ترین مکان های نفتی خدمت نموده و فرسنگ‌ها در دریای سیاه و برروی سکوهای نفتی با جون و خون خود و ماه ها دور از خانواده برای نظام جمهوری اسلامی خدمت و جان فشانی نموده اند شما کجا و در بهترین شرایط زندگی کرده اید حالا دنبال حقوق ماهیانه آنها هسیتد
feedback
Iran, Islamic Republic of
فاسدترین قشر کارکنان مملکت همین نماینده ها هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
ع.ف
سوال حق نماینده است.حال اگر ریگی به کفش نباشد چه اشکالی داره شفاف سازی کرد.البته باتوجه به سختی بعضی مشاغل نفت ومناطق آلوده شاید توجیه داشته باشد.
لذاعدالت بایدسرلوحه باشد چون ماکه بابیش
از20سال سابقه هم درمحیط آلوده پالایشگاه
وهم روزی12ساعت شیفتی کارمیکنیم بدلیل مدت موقت بودن کمتراز10میلیون میگیریم.این درده...آقای نماینده به این موضوع هم رسیدگی کن لطفا
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
با سلام خدمت نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
اینجانب از کارمندان قراردادموقعت شرکت نفت می باشم،
که‌ با کمترین حقوق (بخور ونمیر)که‌ زیر فقر می باشد، داريم زندگی می کنیم ،کسی نیست به‌ داد ما برسه، لذا خواهشمندم
به‌ داد ما برسيد. وسلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا سي سال كار را برا رسمي هاي نفت اجرا نمي كنيد تا بازنشسته شوند و نيروي جوان بيايد
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینکه بپرسه کی زیر۳۰ میلیون حقوق میگیره که باید لیست ۹۹درصد پرسنل نفت رو بهشون داد حتی کسی که ۴میلیون میگیره. فایدش چیه؟؟؟؟؟
ازقضا باید گفت لیست کسایی که بالای ۳۰ تومن دریافتی دارن اعلام بشه و بررسی بشه واقعا اندازه ۳۰ تومن درماه خدمات دارند یا نه؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
طهمورث علی پور
یه عده از ما بهترون حتی بهتر از فرمانداران و استانداران و مهندساو دکترا عضو نظام مهندسی و پزشکی و حتی بهتر از خود شما نماینده محترم مجلس و ..‌. رسمی نفت و گاز و تامین اجتماعی و ..‌. اند چرا مستقیم به صحن علنی دعوتشان نکردید.بقیه نماینده ها چرا ساکتن.بعد بگید نظر مردم چیه چرا ۴۴درصددر انتخابات شرکت کردن بعد چرا هزینه درجنوب ایران چند برابر اصفهان است ولی کارگرا همه جا حقوقشان شبیه.جانم ببین چرا بوشهر یه پل چند سال گرفتارن بعد رسمی های شاهین شهر تا فرودگاه اصفهان چند تا پل و ... است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یارالله برهانی
بنام خدا
سلام
هرز چند گاهی زمزمه های حقوق نفتی از ناحیه افرادی مطرح میشود. اگر قرار به اطلاع ورسیدگی به مجموع دریافتی پرسنل دولتی بمنظور عدالت کار و دریافت مدَ نظر هست بسیار عالی . لطفاً بمنظور درک و دیدن دقیق از کلیه وزراتخانه با معیار مصوب مجلس محترم اقدام نمایید و مراتب بازدیدها میدانی( کار و دریافت) در قالب گزارش دقیق در مرجع کارشناسان معتبر سه قوای به قضاوت وحاکمیت بگذارید ان شاالله امیدست نتایج مطلوبی بهمراه داشته باشد. ضمناً اندوخته و داراییهای بدست آمده پرسنل دولتی در طول خدمت هم مدَ نظر قرار گیرد.
موفق باشید.
تازه ترين نظرات
0