تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
وزیر نفت با صدور احکامی جداگانه ، مرتضی رضیئی را به‌عنوان «سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت» و سید محمد موسوی را بعنوان «عضو هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت» منصوب کرد.
انتصاب در وزارت نفت | نفت آنلاین
انتصاب در وزارت نفت | نفت آنلاین
◀️ نفت‌ آنلاین : از سوابق سید محمد موسوی عضو جدید هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت می توان به مدیر دفتر نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در عراق اشاره کرد؛ از سوابق مرتضی رضیئی نیز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.
https://naftonline.ir/news/25338/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضایی
خیلی از دوستان اشتباه فکر کرده بودن آقای سید محمد موسوی رئیس فعلی حراست اروندان است ... جهت اطلاع دوستان بگم فقط تشابه فامیلی بوده است و همانطور که نفت آنلاین در سابقه ایشان نوشت آقای موسوی مدیر دفتر نمایندگی شرکت ملی نفت ایران در عراق بودند
feedback
رحيمي
با عرض تبريك و آرزوي موفقيت و توفيق روزافزون براي برادر ايثارگر و ولاينمدار و فسادستيز جناب آقاي مهندس رضيئي و تشكر از جناب آقاي مهندس اوجي در بكارگيري و انتخاب افراد شايسته و انقلابي . موفق باشيد
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک نفتی
جناب اقای دکتر رضیئی
انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی که فردی متعهد، متخصص و با تجربیات گران سنگ بوده را دراین مسئولیت خطیر صمیمانه تبریک عرض نموده وازخداوند سبحان تداوم سلامت ومزید توفیقات جناب عالی را مسالت دارد.
ضمنا فرصت مغتنمی است تا مراتب تقدیر وتشکرخویش را ازنفت آنلاین که همواره راوی صادقی از نظرات مجموعه کارکنان نفت بوده اعلام و ضمن دست مریزاد به وزیر محترم بابت این انتخاب ،خدمت جناب آقای اوجی که خود نیز حتما آگاهست بیفزایم ،که جناب اقای اوجی امید است همانگونه که مضاف برگزارشات مستندومستدل نفت آنلاین حتما مشاورین واقربا ی حضرت عالی نیزبه عرضتان رسانده اندکه درمدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت وزیر مجموعه چه می گذرد هم با دستور اقدامی انقلابی که مورد درخواست قاطبه مجموعه است به عمل آید زیرا که پسندیده نیست که با اعطای امتیازات ویژه به بستگان مدیر آن وی درعدم اجرای قوانین ومقررات شرکت غمض عین نماید ویا آنها را تفسیربه رای کند، حرفی که کرارا همکاران گفته اند زیرا که این گونه مدیریتها انسان را به یاد حکایت شیخ سعدی رضوان الله علیه می اندازد که فرمود:جهاندیده ای گفت ای بوالهوس ترا خودغم خویشتن بود وبس ..................!!!!
0