تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
معاون وزیر نفت در منابع انسانی در حالی برای رسیدگی به مشکلات نفتی ها به خوزستان سفر کرد که جمعی از منصوبین وزارت نفت دولت قبلی در حوزه منابع انسانی نیز ایشان را همراهی می کنند!!
سفر هیئت منابع انسانی نفت به خوزستان | نفت آنلاین
سفر هیئت منابع انسانی نفت به خوزستان | نفت آنلاین
معاون منابع انسانی نفت در سفر به اهواز و دیدار با مدیران و نمایندگان شرکت های نفتی مستقر در خوزستان: در دولت سیزدهم مجموعه‌ای از صنعت نفت را تحویل گرفتیم که متاسفانه شرایط درخور و شان کارکنان این صنعت را نداشته است! اگر از سال ۹۴ به تدریج فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت را جذب می‌کردیم این بحران استخدامی برای آنها به‌وجود نمی‌آمد؛ برگزاری آزمون توانمند سازی قراردادی ها از سوی مرکز توسعه مدیریت مورد انتقاد ما بود ؛ حجم بسیار بالایی از نیروهای غیررسمی در صنعت نفت وجود دارد که این امر باعث شده دغدغه‌های نیروهای رسمی در آن دیده نشود و چالش بزرگ دیگر این است که نیروهای ارکان ثالث زیادی را وارد صنعت کردیم ولی متاسفانه به آنها توجهی در حوزه‌های آموزش منظم، بالابردن بهره وری و ساماندهی نشده است.
 
◀️ نفت آنلاین : آقای مهدی علی مددی در حالی از چالش های بوجود آمده برای پرسنل نفت در دولت قبل سخن می گویند که جمعی از مدیران و روسای منابع انسانی منصوب شده زمان وزارت زنگنه در سفر به اهواز ایشان را همراهی می کنند! حال سوال اصلی اینجاست اگر این افراد توانایی رفع مشکلات پرسنل نفت را داشتند چرا در همان دولت قبلی کمر به رفع مشکلات پرسنل نفت نبستند! آیا این اشخاص همان‌هایی نبودند که در دولت قبلی سیاست های منابع انسانی وزارت نفت دولت تدبیر و امید را مو به مو اجرایی کردند و مسبب نارضایتی پرسنل نفت شدند؟! نکته عجیب آنکه این مدیران و روسای منصوب شده در زمان دولت قبلی برای رسیدگی به مشکلات پرسنل نفت در زمان دولت جدید به خوزستان سفر می کنند و عجیب تر آنکه بسیاری از مشکلات خانواده بزرگ صنعت نفت در جنوب که به دولت جدید به میراث رسید حاصل عملکرد نامناسب همین اشخاص در دولت قبلی است!
 
لازم به ذکر است یک هیئت از مدیران و روسای ارشد منابع انسانی نفت به ریاست مهدی علی مددی معاون وزیر نفت، برای بررسی مشکلات پرسنل صنعت نفت در استان خوزستان شب گذشته وارد اهواز شدند و جلساتی در شرکت های نفتی جنوب برگزار خواهند کرد.
 
◀️ در پایان با توجه به موارد گفته شده توجه شما را به بخشی از نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر جلب می کنیم:امیرالمومنین امام علی علیه السلام در بخشی از نامه خود به مالک اشتر فرمودند: بدترين وزيران تو، كسى است كه پيش از تو وزير بدكاران بوده، و در گناهان آنان شركت داشت، پس مبادا چنين افرادى محرم راز تو باشند، زيرا كه آنان ياوران گناهكاران، و يارى دهندگان ستمكارانند.
وزارت نفت
https://naftonline.ir/news/25271/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
احمد
لطفا سمتهای جدیداعلام شده رو باز بینی کنید.چگونه است که سمتی مانند رئیس تاسیسات در خطوط لوله باید ۱۵ باقی بماند ولی کارمند مسئول عملیات ۱۶ یا ۱۷ شود؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد اسلامی
بله کاملا درسته افرادی مانند
فهیمی تبار، مولایی، حسین نژاد، غفاری نژاد و...
feedback
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف ما نفتی ها بایدهمیشه ممنون ومدیون حمایتهای بی دریغ سایت نفت آنلاین باشیم که حرف دلمان
را به گوش مسئولین رسانده و می رساند ،مثلا مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت که خود بواسطه ضعف و ترس از دست دادن سمت نه تنها هیچ حرکت مثبت وقابل ذکری که بشودگفت برای رضای خدا و به نفع مردم انجام نداده که هیچ پیشکش بلکه عکس هم بوده با سوء استفاده ازموقعیت خویش با امتیازاتی که مدیر منابع انسانی حفاری که دارای رابطه مراد ومریدی با وی نیز هست به ؟؟؟؟؟؟ وی داده باعث شده که ازبرکت وجودایشان واین رابطه آن شرکت نیز دچار چنان اوضاع بحرانی وفشلی درمنابع انسانی گردد که جز عده قلیلی ازبستگان این جنابان صدای همه در آمده ،حال این وضعیت را تا به کجا جناب آقایان علی مددی وخجسته مهر بخواهند مردم تحمل کنند الله اعلم !!!!!!....................
feedback
Iran, Islamic Republic of
زنگنه و تیمش گند زدن به وزارت ، لطفا صدای مارو به اقای اوجی برسونید که وزارت رو از مدیران دوران زنگنه پاکسازی کنه ، بخصوص منابع انسانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
HH
با سلام؛
کاملا به نکته درستی اشاره شده است. تمام مشکلاتی که در دولت قبل برای پرسنل نفت بوجود آمد وجود افرادی در سمت های زیر مجموعه معاونت منابع انسانی نفت بود که تمایلی جهت حل مشکلات نداشتند. مسبب مشکلاتی که برای سه مجموعه آموزشی و پژوهشی نفت بوجود آمد و آنها را تا آستانه نابودی پیش برد نیز این افراد بودند که در راس آنها رئییس فعلی تدوین مقررات می باشد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
با سلام
اگر قرار بود مشکل رو حل کنند که خودشان ایجاد نمی کردند .
feedback
United Kingdom
بابا این دولت و دولت قبلی هیچ فرقی نمی‌کند یک نگاه به جذب های قبلی و الان بکنید همه اش رابطی است خدا به دادمان برسد
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
متاسفانه هنوز اعوان و انصار بیژن نامدار زنگنه بر مناصب نفت تکیه زده اند ، از معاونتها در شرکت ملی نفت گرفته تا مدیرعاملی حفاری و....
واقعا عملکرد دولت جدید امیدوار کننده نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
سگ زرد برادر شغال مددی با مینو چه فرقی داره ؟ چه کار کردی برا نیروی ارکان شما هم میاید بدتر از زنگنه کرسنت دادن پتروشیمی یک هزارم قیمت فساد کارت سوخت والا اگر همه ی نیروی ارکان قرار داد بشوند در طول ۳۰سال هزینه برا شرکت نفن بک پنجم میشه اما مددی هم طرفدار ؟؟؟سما هم از الان معلومه چکارکردی برا نیروی پیمانکار که رسمی فراموش شده ؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجزد
تمام منتبع انسانی از خود مددی که معلومه دیدش نسبت به ارکان ثالث این ؟؟ باید عوض بشه باید بره خجسته مهر همه ی منالع انسانی در تمام سطوح از زمان زنگنه باید بروند اولیش خود مددی یه مشت فکر میکنند شرکت نفت ارث پدرشون
0