تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه صنعت نفت
اخبار کوتاه صنعت نفت
◀️رییس جمهور بمنظور پیگیری مشکلات مردم مناطق زلزله زده اندیکا و برای دومین بار (در کمتر از ۲ ماه) صبح امروز وارد خوزستان شد.
 
◀️وزارت نفت: سهمیه جبرانی در پایان آبان به انواع وسیله نقلیه تعلق می‌گیرد.
 
◀️وزیر نیرو: تامین سوخت نیروگاه‌ها با همکاری وزارت نفت درحال انجام است.
 
◀️سوال خبرگزاری تسنیم از وزارت نفت دولت سیزدهم: آیا وزارت نفت برنامه ای در زمینه کرسنت دارد؟ تجدیدنظرخواهی یا محاکمه عاملان کرسنت در ایران و طرح دوباره فساد موثر در پرونده مطرح است؟
 
◀️واکنش ساعدی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس به انتشار لیست ۶۰ نفره نمایندگان استخدام شده در وزارت نفت:انتقال از یک دستگاه به دستگاه دیگر نه جرم است و نه تخلف و یک باب قانونی است!! اسم من اشتباه در لیست درج شده و فرهنگی هستم و حقوق خود را از آموزش و پرورش دریافت می کنم.
 
◀️بر اساس اعلام وزارت نفت ۹۷ درصد جایگاه‌های سوخت پس از حمله سایبری اخیر عملیاتی شده‌اند.
 
◀️رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از تاسیسات جمع‌آوری گازهای همراه نفت(آماک) NISOC بر لزوم تسریع در اجرای کامل طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت تاکید کرد.
 
◀️مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: با توجه به‌ نداشتن اعتبار کافی، طرح جمع‌آوری گازهای همراه با نفت در موعد مقرر به پایان نخواهند رسید.
 
◀️وزیر نفت در حاشیه بازدید از دیسپچینگ شرکت گاز : از مردم درخواست می‌کنم در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند/ مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز شامل افزایش قیمت می‌شوند.
 
◀️مدیران عامل اروندان و جمعیت هلال احمر خوزستان طی نشستی زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی و توسعه روابط دوجانبه را بررسی کردند.
 
◀️عبدالحسین بیات در نشست با مدیران شرکت نفت سپاهان سهم این بنگاه در بازارهای اقتصادی، سبد محصولات نهایی و روند اجرایی چهار طرح‌ در حال اجرای این شرکت را بررسی کرد.
 
◀️استاندار تهران در رأس هیئتی با حضور جمعی از مسئولان شهری از تأسیسات شرکت پالایش نفت تهران بازدید کرد.
 
◀️پالایشگاه نفت اصفهان از آغاز تعمیرات اساسی واحد تبدیل کاتالیستی شماره دو این مجموعه صنعتی خبر داد.
 
◀️قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر افزایش چشمگیر غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا و رشد موارد ابتلا به کرونا در اروپا، روسیه و موارد شیوع در چین، به پایینترین رکورد دو هفته اخیر سقوط کرد.
https://naftonline.ir/news/25260/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0